Skocz do zawartości
Ania0207

Jak Wam trzyma bateria po przejściu na Android 6.0.1?

Rekomendowane odpowiedzi

Pisalam,ze nie moge zaakceptowac tego nowego androida..no..i nie moge;/

aczkolwiek juz sie oswoilam, zauwazylam jednak,ze na tym systemie bateria nie wytrzymuje 1,5 dnia nawet...a wczesniej 2 - 2,5  spokojnie.dodam,ze nie gram w gry, nie zwiekszyla sie moja jakas "zabawa" telfonem..zwyczajne uzytkowanie...co moze byc nie tak? czy mozliwe,ze ten android sie zle zaktualizowal? jestem laikiem dodam,nie mam zadnych rpogramow do sozczedzania baterii ani jakis aplikacji zzerajcych..messenger tylko

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    ch3mn3y

Czy przywracałaś Ustawienia Fabryczne po aktualizacji? Przy zmianie wersji systemu dobrze to zrobić. Zwłaszcza, gdy następują takie zmiany jak między 5.1 i 6.0.

Minusem tego jest utrata wszelkich danych, ale można porobić ich kopie.

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    ch3mn3y

No teraz ja nie rozumiem? Aktualizujesz soft i robisz Ustawienia Fabryczne, dla pewnego przejścia między softami... Taka opcja w Ustawieniach lub w Trybie Recovery.

Nie każdy model ma automatyczne Wipe podczas wgrywania (no chyba, że autorka korzystała z Odina i ten wszystko wyczyścił, ale założyłem, że nie).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    szymel00

Z mojej strony dodam iż zalecam zrobienie wipe i factory reset po takiej aktualizacji, to są inne wersje androida,  różne problemy występują na różnych urządzeniach. :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Telefon jest nowy,na gwaracnji..nigdy nie bylo z nim zadnych kobinacji, rotow, czy odin...nic. Sugerujecie,ze restart ustawien powinien pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    ch3mn3y

Powinien. Często właśnie po aktualizacji problemem są dane aplikacji z poprzedniej wersji systemu. Wipe spowoduje ich usunięcie.

Zrób sobie tylko kopię najważniejszych danych, tj. kontaktów, SMSów/MMSów, czy haseł.