Nie mam tej ikony.
Dzwoniłem i rozmawiałem z dwoma konsultantami. Efekt jest taki, że pytali czy włączyłem usługę HD Voice:ayfkm:Gdy powiedziałem, że podobno nie trzeba tego aktywować to mówili, że mogą zgłosić reklamacje.
Co do voLTE to gadka kończyła się z nimi na tym, że trzeba mieć Samsunga S7 lub S7edge. Gdy powiedziałem, że takowy model posiadam to znowu, że mogą zgłosić reklamacje...:fuuu:
Jadę teraz do salonu. Zobaczymy co tam mi powiedzą.
PS. Nie wiem dlaczego modelator przeniósł ten dział do S7, gdzie większość z nas pisze o s7edge, no ale to już nie moja sprawa.
UPDATE:
Po wizycie w salonie dalej nie mam nic. HD Voice nie działa i nikt w salonie nie potrafił mi pomóc z tą usługą. O voLTE nawet nie wspominam bo efekt ten sam... Dali mi za to kontakt na jakąś infolinię(*900) - "orange expert" czy jakoś tak tylko, że minuta połączenia kosztuje prawie 2 zł zatem nie mam zamiaru tam dzwonić.
UPDATE2:
Po kolejnej rozmowie na infolinii, konsultant stwierdził, że wszystko jest u mnie dobrze i powinny działać obie usługi takie jak HD Voice i voLTE. Powiedział, że zrestartuje mi wszystkie usługi i żebym po 5 minutach zrestartował telefon. Jeśli opcja voLTE się nie pojawi mam się udać do serwisu z telefonem:lol1: