Skocz do zawartości
kunek

Komunikaty "aplikacja została zatrzymana" podczas aktualizacji aplikacji zaraz po "hard resecie".

    Rekomendowane odpowiedzi

    kunek

    Witam na wstępie zaznaczam że jeżeli nazwa tematu jest nie poprawna to proszę administratora tego działu o jego poprawienie. A w przypadku gdy podobny temat już istnieję lub ten dział jest nie odpowiedni dla tego pytania to bardzo proszę o jego przeniesienie.

    W ciągu ostatnich kilku miesięcy wykonałem kilka Hard resetów do ustawień fabrycznych i po tym jak aktualizowałem aplikację od Google automatycznie to w czasie aktualizowania któreś aplikacji od Google pojawia się komunikat a nawet 2 że aplikacja Chrome lub Hangouts została zatrzymana tak było i dzisiaj gdy wykonywałem Hard reset telefonu i poprzednie 3 resety również się tak zdarzyło ogólnie często się mi  takie komunikaty się zdarzają po Hard resecie podczas aktualizacji aplikacji zaraz po Hard resecie. A teraz przejdzie do pytań.?

    1. Czy komuś się coś podobnego przytrafiło? Jeżeli nie to samo.?

    2. Czy takie komunikaty mogą być szkodliwe dla urządzenia lub systemu zaraz po Hard resecie.? Czy to wina uszkodzonego systemu lub roomu.?  Dodam że komunikaty nasiliły się po aktualizacji systemu z 4.4.4 do 5.0.2 wcześniej na 4.4.4 były rzadkością?

    3.Czy to jest normalne że tak się dzieję.?

    4.Czy te komunikaty nie nasilą się wraz z użytkowaniem.?

    5. Najważniejsze pytanie? Czy mogę śmiało ustawiać sobie telefon pod siebie po Hard resecie mimo że taki komunikat wyskoczył 2 razy podczas aktualizacji aplikacji po ustawieniach fabrycznych bez obaw że wraz użytkowaniem takowy komunikat się nasili.?

    Dodam jeszcze że zdarzał się taki Hard reset że aktualizacja aplikacji przeszła bez problemowo ale to rzadko. Pierwsze aktualizuję aplikację usługi Google Play a potem aplikację. Gdyż gdybym zrobił na odwrót to wyskoczył by błąd aplikacji usług Google Play.

    Pytam ponieważ nie mam takiego doświadczenia jakiego mają tutaj stali forumowicze.

    Bardzo proszę o pomoc i odpowiedz na moje dość długie pytanie. Będę bardzo wdzięczny za okazałą mi pomoc, :)

    Pozdrawiam. :)

    Edytowane przez skolsiwo
    Doprecyzowałem nazwę tematu na prośbę autora.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bladeno1

    @kunek

    Ad.1. Takie "rzeczy" się zdarzają kolego.

    Ad.2. Komunikaty nie są szkodliwe dla urządzenia i systemu.

    Ad.3. Zdarza się. Jak jakaś aplikacja się zatrzyma, to wejdź w ustawienia/menadżer aplikacji/ i poszukaj tej aplikacji na liście. Wejdź w nią i wyczyść jej Dane i Cache.

    Ad.4. Ciężko powiedzieć.

    Ad.5. Możesz śmiało ustawić telefon i go używać.

     

    Edytowane przez bladeno1
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kunek

    Bardzo dziękuje koledze za odpowiedz. Piwo ode mnie.

    1. To wiem bo na wszystkich moich urządzeniach z Androidem miewałem takie komunikaty które bywają męczące.

    2. Rozumiem.

    3. Rozumiem.

    4. Rozumiem.

    5. Rozumiem.

    Edytowane przez kunek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kunek

    Witam ponownie w tym temacie. Mam pytanie?.

    Dziś po wykonanym Hard resecie dodam że auto aktualizacja aplikacji przeszła pomyślnie na moim urządzeniu pojawił się komunikat aplikacja chrome została zatrzymana 5 minut po aktualizacji aplikacji po odblokowaniu telefonu takowy komunikat miał miejsce. W związku z tym zastosowałem się do rady kolegi wyżej z jego postu i wyczyściłem jej dane.

    Zauważyłem że po wyczyszczeniu danych aplikacji Chrome na 2 sekundy przygasza się ekran urządzenia po czym wraca do normalnego stanu. Kiedyś zauważyłem że taka sama przypadłość dzieję się po wyczyszczeniu aplikacji usługi Google Play aplikacji Google a teraz też przy aplikacji Chrome. A więc.?

    1. Czy to jest normalną rzeczą że się tak dzieję po każdorazowym wyczyszczeniu danych jednej z wymienionych przeze mnie aplikacji.?

    2. Dlaczego się tak dzieję.? Chyba na każdym urządzeniu występuję taka przypadłość.?

    3.Czy może to w jakiś sposób zaszkodzić urządzeniu? Lub systemowi.? Jeżeli czyści się ich dane raz na jakiś czas albo rzadko.?

    4. Dołączam jeszcze jedno pytanie. W pamięci urządzenia w folderze Android data jest folder z jakimiś plikami o nazwie  shaders tych plików jest 35. Ale chyba nie ma co tam grzebać ani usuwać gdyż to jest chyba folder systemowy z plikami prawda.?

    Bardzo proszę o pomoc i odpowiedz na moje 3 pytania  nie doświadczonemu użytkownikowi. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam.

    Biorę się za ustawianie telefonu pod siebie.

    Edytowane przez kunek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x