Witam na wstępie zaznaczam że jeżeli nazwa tematu jest nie poprawna to proszę administratora tego działu o jego poprawienie. A w przypadku gdy podobny temat już istnieję lub ten dział jest nie odpowiedni dla tego pytania to bardzo proszę o jego przeniesienie.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy wykonałem kilka Hard resetów do ustawień fabrycznych i po tym jak aktualizowałem aplikację od Google automatycznie to w czasie aktualizowania któreś aplikacji od Google pojawia się komunikat a nawet 2 że aplikacja Chrome lub Hangouts została zatrzymana tak było i dzisiaj gdy wykonywałem Hard reset telefonu i poprzednie 3 resety również się tak zdarzyło ogólnie często się mi takie komunikaty się zdarzają po Hard resecie podczas aktualizacji aplikacji zaraz po Hard resecie. A teraz przejdzie do pytań.?
1. Czy komuś się coś podobnego przytrafiło? Jeżeli nie to samo.?
2. Czy takie komunikaty mogą być szkodliwe dla urządzenia lub systemu zaraz po Hard resecie.? Czy to wina uszkodzonego systemu lub roomu.? Dodam że komunikaty nasiliły się po aktualizacji systemu z 4.4.4 do 5.0.2 wcześniej na 4.4.4 były rzadkością?
3.Czy to jest normalne że tak się dzieję.?
4.Czy te komunikaty nie nasilą się wraz z użytkowaniem.?
5. Najważniejsze pytanie? Czy mogę śmiało ustawiać sobie telefon pod siebie po Hard resecie mimo że taki komunikat wyskoczył 2 razy podczas aktualizacji aplikacji po ustawieniach fabrycznych bez obaw że wraz użytkowaniem takowy komunikat się nasili.?
Dodam jeszcze że zdarzał się taki Hard reset że aktualizacja aplikacji przeszła bez problemowo ale to rzadko. Pierwsze aktualizuję aplikację usługi Google Play a potem aplikację. Gdyż gdybym zrobił na odwrót to wyskoczył by błąd aplikacji usług Google Play.
Pytam ponieważ nie mam takiego doświadczenia jakiego mają tutaj stali forumowicze.
Bardzo proszę o pomoc i odpowiedz na moje dość długie pytanie. Będę bardzo wdzięczny za okazałą mi pomoc, 🙂
Pozdrawiam. 🙂