Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

JED

Samsung Gear S3 - dyskusja ogólna

    Rekomendowane odpowiedzi

    JED

    Pozwolilem sobie zalozyc nowy temat, gdyz nadchodzi nowy Gear, a ja mam zwiazane z nim pytanie.

    Zegarek w wersji Froniter ma wbudowana karte SIM - czy ktos moze mi wytlumaczyc, jak z tego korzysta sie w PL warunkach?
    Czy mozna do niej podpiac obecny numer?
    Czy telefon po sparowaniu z zegarkiem przesyla tam potrzebne dane - robiac niejako kopie karty SIM na te, ktora jest w zegarku?

    Edytowane przez Artok
    Poprawa tytułu wątku - Artok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Data

    Z tego co mi wiadomo, to jest wbudowany tzw e-sim, ale w Polsce tą technologię żadna sieć nie obsługuje i w necie nic nie znalazłem, żeby którakolwiek sieć chciała uruchomić tą możliwość. Więc ta zaleta smartwatcha w wersji Frontier jest bezużyteczna w naszym kraju.  Ale to i tak by nie działało na zasadzie kopii sima z telefonu, tylko oddzielny niezależny numer.

    Edytowane przez Data

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    JED

    @Data dzieki!!!

    O takie info mi chodzilo - Samsung PL nie jest w stanie udzielic na nie odpowiedzi.
    Ale podpowiem Tobie, ze na amerykanskiej stronie Samsunga wyczytalem, ze tam odbywa sie jakies parowanie - ale nie jest to wyjasnione, po co i dlaczego.
    A jesli jest tak, jak mowisz, to nadal nie bede mial smartwatcha - a juz chcialem zamowic w UK... :(
     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    A ja mam inne pytanie wiadomo kiedy ruszy u nas sprzedaż? Bo chyba jednak wrócę do Gear, aktualnie ma LG Urbane 2 ale jednak wolę Tizena i Samsunga.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Data


    Czytałem, że w drugiej połowie listopada. Miałem chrapkę na Urbane 2, ale postanowiłem się wstrzymać do premiery gear s3. Możesz napisać czemu wolisz Tizena i chcesz przejść na gear'a? Jakie sa wady i zalety obu? Nie mam porównania i szukam opinii. Dzięki z góry.

    Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez Artok
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całosci - Artok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    Miałem, kiedyś S2 ale zmieniłem na Lg Urbane 2 bo można było prowadzić przez niego rozmowy telefoniczne. Dlaczego myślę o powrocie do Tizena ? Bo mimo że jest on bardzo mało popularny to jest o wiele bardziej stabilny. Jeżeli ktoś lubi spory męski zegarek z dobrą obsługą google now i zależy mu na slocie na sim to polecam LG. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    JED
    8 godzin temu, zabka35i napisał:

    A ja mam inne pytanie wiadomo kiedy ruszy u nas sprzedaż? Bo chyba jednak wrócę do Gear, aktualnie ma LG Urbane 2 ale jednak wolę Tizena i Samsunga.

    Kiedy u nas nie wiem, ale wiem, ze w UK sa zapisy i po 11.11 dostawa.

    Ja bylem gotowy zakombinowac z UK (350 GBP), ale po info, ze e-sim jest bezuzyteczny, nie wiem, co zrobic...
    Wersja Classic mnie sie nie widzi, wiec moze kupic Frontier (w UK ta sama cena) i po prostu nie uzywac e-sim?

    I przy okazji zapytam, bo sam nigdy nie mialem smartwatcha - co Waszym zdaniem jest najlepsze na dzien dzisiejszy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mastra

    Gear S3 był dostępny w przedsprzedaży na oficjalnej stronie Samsunga w Wielkiej Brytanii. Był, bo już nie jest – pula zamówień została już wykorzystana, a nie minął nawet tydzień.

    Firma zachęca do złożenia wstępnego zamówienia i obiecuje darmowe słuchawki Level Active dla pierwszego 1000 chętnych, którzy to zrobią. Przyszli nabywcy zostaną powiadomieni, kiedy Gear S3 Classic i Gear S3 Frontier będą znów dostępne.

    Oba modele wycenione są identycznie (na 349 funtów), a ci, którzy zdążyli z przedpłatą, otrzymają swoje smartwatche w tygodniu po 11 listopada.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zabka35i

    @JED

    To pojęcie względne co najlepsze na dzień dzisiejszy, wszystko zależy czego oczekujesz. Skoro zależy Ci na sim to najlepiej wypada LG Urbane 2, którego posiadam i jest naprawdę super, ale mnie ciągnie do Samsunga pewnie dlatego też że mam telefon od tego producenta i smartwatch typu S3 wykorzysta najlepiej S7.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    JED

    @mastra Kolego, raz, to to, ze napisalem powyzej o UK, wiec nie wiem, czy jest sens powtarzac.
    Dwa, zadnej przedplaty nie bylo, a zegarki jeszcze 24h temu byly dostepne - no, ale nie sa, fakt.

    @zabka35i mnie chodzilo o to, zebym nie musial brac telefonu, gdy ide poruszac sie z Endomondo - i stad chec SIM.
    Ale zdaje sie, ze zaden z tych zegarkow nie moze pracowac jako "stand-alone" Endomondo?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×