to zapraszam idź to przetestuj:p nie sprzeczasz się, ale upierasz się jak osioł
:confused: nawet jak pracownik przyjmie to serwis odrzuci:confused: wiec nie ma po co wygłaszać i upierać się na swoich wymysłach.
pozdro
Wypraszam sobie 'osioła' ;]
Sytuacja z wakacji, idę do orange, bez paragonu (telefon wzięty kurierem) i pani chce odemnie inną kartę gwarancyjną niż tą co mi nokia dała, bo rzekomo miałem takową dostać, ale nie posiadałem, po chwili przyszedł pan, i mi wytłumaczył że to można obejść, ale nie mam mieć pretensji do tej pani bo ona nie wiedziała jak. Dałem telefon wraz z oryginalnym pudełkiem, bez żadnych faktur, dowodów zakup itp. Pan zrobił co miał zrobić i za dwa tygodnie miałem telefon w którym zbity był wyświetlacz, mimo że nie było widać tego gołym okiem, z nowiutkim wyświetlaczem do odbioru.
I co 'łyso' :cwaniak:?
Więc proszę nie cwaniakuj, mimo iż pracujesz w Erze, to są rzeczy które można obejść.
Prawda jest taka że lepiej mieć to co piszesz, wtedy nie ma problemów, może i ja miałem szczęście, że trafiłem na pobłażliwych ludzi, lub osoby które miały więcej czasu i chęci by mi pomóc. Tak czy siak, bez dowodu zakupu, bez faktury, jedynie na 'słowo' telefon został przyjęty do reklamacji i naprawy usterki w ramach obowiązującej gwarancji (mino iż usterka była mechaniczna z mojej winy) i oddany w terminie do mnie z naprawionym wyświetlaczem.