Witam!
Zmagam się z problemem braku dostępu do internetu w jednej aplikacji- inne chodzą bez problemu. W poprzednim telefonie (SGS 3) działała bez zarzutu, jednak w obecnym (SGS J7 (2016), Android 6.0.1 w PLAY) po wprowadzeniu danych o koncie kopii bezpieczeństwa danych i próbie przywrócenia danych z konta Google pojawia się taki komunikat: "Niestety, brak dostępu do internetu (...)". Nie mogę przez to przenieść danych ze starego urządzenia na nowe.
Próbowałem sprawdzać w uprawnieniach przez menadżer aplikacji i wyświetla mi, że apka ma pełny dostęp do sieci, więc nie wiem o co chodzi.
Czy ktoś ma pomysł jak temu zaradzić? A może ktoś mapomysł gdzie szukać danych w plikach na starym telefonie i zrobić "kopiuj- wklej" przez kabel? Ja szukałem ale nie znalazłem.
Z góry dzięki za pomoc.