Cześć,
Jestem posiadaczem Nexusa 5x kupionego w tym roku w xkomie.
Chciałbym zwrócić go do sklepu, tzn otrzymać kwotę zakupu lub wymianę sprzętu na nowy.
Zacznę od początku dlaczego.
Po pół roku zaczęło się sypać gniazdo od sluchawek i obudowa zaczęła zółknąć, odeslalem na gwarancje, przyjęta, obudowa i gniazdo wymienione. Cieszyłem się, ale niezbyt długo. 5 dni później telefon znowu wylądował w serwisie, dzisiaj wrócił, rezultat? Wymieniona płyta glowna. "Ekspert" z Google na moje zapytanie dotyczące gwarancji odpisał mi, że nawet telefon zrootowany jest objęty gwarancją.
Na stronie Google mamy obrazy do manualnej instalacji, wszystko jak na dloni.
Ja otrzymałem telefon z zablokowaną możliwością odblokowania bootloadera, co wiąże się z tym, że chociażby nie mogę zainstalować od nowa obrazu systemu.
Co mogę zrobić w tej sprawie? Bo tak na prawdę kupując telefon mam możliwość zrobienia z nim co chcę, a teraz tak jakby odebrano mi część praw.
Pozdrawiam