Skocz do zawartości
liker007

z5 premium nie uruchamia się

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, posiadam xperie z5 premium i problem jest następujący.. dostałem wczoraj rano aktualizacje softu, więc ją ustawiłem na godzinę 12:00 aby się zaktualizowało jak będę spał (robie na nocki) do jakiejś godziny 10 słuchałem muzyki na telefonie który był pod ładowarką i tak usnąłem. po czym jak wstałem to telefonu już się nie dało włączyć, po podłączeniu go do ładowarki mruga czerwona dioda, a jak wcisnę przycisk power przestaje mrugać i pali się ciągle. ma ktoś jakieś rady co zrobić z tym tel aby wrócić go do żywych ?

    Edytowane przez Mikel25
    Usunięto zbędny prefix

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ch3mn3y

    Czerwona dioda, czyli problem z zasilaniem.  Spróbuj ją całkowicie wyłączyć kombinacją przycisków Power i Vol- przez 10 sekund (aż 3 razy zawibruje). Po tym normalnie się powinien uruchomić.

    Czasem to pomaga, ale jeśli daje będzie problem, to wartałoby jeszcze go potrzymać pod ładowarką kilka godzin, bo to wygląda na problem z baterią.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @ch3mn3y zrobiłem co napisałeś, nie reaguje. Przy naciskaniu tych przycisków jak wcześniej napisałem dioda świeci się, a po puszczeniu mruga pod kablem... nie ma żadnej reakcji w postaci chociażby wibracji.. tel trzymałem całą noc pod powerbankiem 5v/1a i również nic.. powerbank się rozładowywuje a telefon jak leżał tak leży ;/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ch3mn3y

    Ja bym potrzymał pod czymś mocniejszym - sam "wybudzałem" kiedyś baterię w Xperii Play i na oryginalnej ładowarce (kilkaset mA chyba miała) przez 6 godzin nic się nie zmieniło, a pod 2A po 1,5-2 godzinach ruszyła i zaczęło się normalne ładowanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    Spróbuj naprawy przez Xperia companion

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @ch3mn3y, podłączyłem pod 2,1A zobaczymy czy wstanie..
    @patrikos23 komputer nie widzi telefonu

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mattaj86

    miałem podobnie  z m4 aqua. Po aktualizacji jak się wyłączył taj już nic nie mogłem nic zrobić. ani Xperia Companion,  ani flashtool. Pojechał do w-support na naprawę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ct65
    3 godziny temu, ch3mn3y napisał:

    Spróbuj ją całkowicie wyłączyć kombinacją przycisków Power i Vol-

    Czy przypadkiem nie powinno być power + vol up? Miałem podobnie ostatnio na Z1, ale na custom romie. Czarny ekran, brak reakcji diody na ładowarkę, pc w ogóle nie widział telefonu. Na szczęście miałem miernik usb i wiedziałem przez to, że telefon normalnie się ładuje. Przez dłuższy czas nic się nie zmieniło, dopiero za którymś razem przy kombinacji klawiszy się wyłączył i potem normalnie włączył. Przez ponad półtora roku miałem tak tylko raz. Jak mocniejsza ładowarka nie postawi baterii, to pozostanie tylko serwis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    próbowałem wszelkich możliwych kombinacji z tym vol+ i vol-, ale nic na niego nie działa. nie daje żadnego znaku życia poza diodą jak jest podłączony do ładowarki, ładowany był na 1A/5V, później na 2,1A/5V powerbankiem i ładowarką sieciową. powerbank(10400mah) już się w połowie rozładował i nadal nic, czyli energię pobiera a nie wstaje.. największym problemem będzie to, że telefon był kupiony w UK 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ch3mn3y

    Wg gwarancji Sony (brytyjskiej dokładnie, ale u nas jest identyczna):

    If you have purchased your Product in a country member of the European Economic Area(EEA) or in Switzerland or the Republic of Turkey, and such Product was intended for sale inthe EEA or in Switzerland or in Turkey, you can have your Product serviced in any EEA country or in Switzerland or in Turkey, under the warranty conditions prevailing in the countryin which you require servicing, provided that an identical Product is sold in such country byan authorised Sony distributor. To find out if your Product is sold in the country you are in,please call the local Sony Contact Center. Please observe that certain services may not beavailable outside the country of original purchase, for example, due to the fact that yourProduct may have an interior or exterior which is different from equivalent models sold inother countries. Please note in addition that it may sometimes not be possible to repair SIM-locked Products.

    W Polsce Z5 Premium jest dostępna, a więc gwarancja obowiązuje.

    http://www-support-downloads.sonymobile.com/common/warranty_phones_GB_24_5.pdf - strona 10

    Edytowane przez ch3mn3y
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x