Skocz do zawartości
kacperq

rozwiązane Bardzo uciążliwe pisanie na klawiaturze - telefon rozpoznaje 1 na 5 kliknięć obok ekranu krawędziowego.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć, właśnie odebrałem swojego S7 Edge ze sklepu i próbuje do niego wpisać kontakty. To przez co przechodzę to katorga - telefon rozpoznaje 1 na 5 kliknięć w literki obok zakrzywionego ekranu, najtrudniej jest z tymi po lewej. Zainstalowałem klawiaturę Swiftkey i problem nadal jest, po prostu nie da się komfortowo pisać bo czasami muszę kilkać po 5 razy na jedną literkę by ją wpisać... Da się coś z tym zrobić?

    Edytowane przez Muszczu
    Oznaczam jako rozwiązany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Obróć telefon?

    Zainstaluj klaw.google - dyktuj.

    Na przyszłość - synchronizuj kontakty z k.google.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masz jakieś szkło albo folie? Piszę tego posta i działa to wszystko bardzo dobrze, w moim przypadku. Nawet nie muszę się jakoś szczególnie skupiać na tym, żeby precyzyjnie trafiać w klawisz. Wygląda na jakiś problem z dotykiem w Twoim egzemplarzu.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Być może wciskasz krawędzie gdzieś niechcący i telefon się gubi. Ja korzystam ze switf keya i wszystko jest lux 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam folie jeszcze od nowości, Skinomi przyjedzie jutro i wtedy będę ją zakładał.

    Zainstalowałem klawiaturę Google i od 5min nie miałem żadnego problemu z naciskaniem klawiszy - póki co jest świetnie :-) Szkoda mi jednak tego Swiftkeya bo predykcje to ta klawiatura ma genialną od samego początku, nie to co ta od Google'a.

    dodana zawartość

    EDIT: jest co prawda lepiej, ale nadal problem występuje. Naprawdę nic się nie da zrobić, by ten zakrzywiony ekran nie kolidował z pisaniem na klawiaturze?
    Telefon jest w 100% sprawny, nie ma opcji by coś było nie tak :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zakrzywiony ekran w niczym nie koliduje. Sprawdziłem na kliku klawiaturach. Nie ma żadnego problemu z prawidłową reakcją wyświetlacza przy krawędzi. Wejdź w menu serwisowe i tam sprawdź reakcje ekranu na dotyk.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ct65

    Wystarczy, że autor nieświadomie delikatnie będzie dotykał krawędź ekranu, by telefon się mógł gubić. Choć bardziej obstawiałbym winę standardowej folii. Na s6 partnerki było podobnie, po wywaleniu folii problem ustąpił. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bladeno1

    @kacperq

    A jaką masz wersję oprogramowania na telefonie? W starszych wersjach softu,występował jeszcze problem z dotykiem przy ekranie krawędziowym. Nowsze wersje oprogramowania przyniosły poprawę w tej kwestii.

    U mnie nie ma problemu i też korzystam z Swiftkey :)

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Dzisiaj wywalę tą folie i dam znać czy problem ustąpił. 

     

    O co chodzi z tym menu serwisowym? Wybacz ale przesiadłem się z iPhone i jestem ciemny :-) 

     

     

    @bladeno1

    Android 6.01 jeśli o to Ci chodzi, jeśli nie to daj znać, tak jak mówiłem strasznie ciemny jestem po przesiadzce z iPhone :-)

     

     

    Edytowane przez kacperq

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wybierz z dialera *#0*#, potem wybierz kafelek Touch, tam sprawdzisz czy dotyk działa prawidłowo na całej powierzchni ekranu. Obstawiam jednak, że problemy robi folia. Chociaż ja też zaraz po zakupie miałem fabryczną folie przez jakiś czas, i takich problemów nie było. Sprawdź jeszcze w menu "informacje o urządzeniu" czy przypadkiem jakaś aktualizacja Ci nie zalega.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x