Skocz do zawartości
amonpl

W-support - Wymiana telefonu na nowy/inny w ramach gwarancji

    Rekomendowane odpowiedzi

    mattaj86

    w kwicie naprawy nie było ani słowa o gwarancji, ale na maila odpowiedzieli. Od wymiany płyty głównej jest nowa 24 miesięczna gwarancja :D

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    tyle, że oficjalnego potwierdzenia nie masz, a to jest dowód na gwarancję. Powinni dać jakieś potwierdzenie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mattaj86

    Po mailowym upomnieniu dostałem pismo na maila. Mam nadzieję że będzie respektowania w przyszłości.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć! Kieruję się do was z zapytaniem. Otóż oddałem moją m5 po raz 2 do serwisu. Telefon codziennie musiałem restartować ponieważ nagle przestawał działać gasł ekran. Niestety dostałem od w-support taką wiadomość: 

    Cytuj
    Uwagi
    drobne zarysowania otarcia lakieru zabrudzenia<br />Przeprowadziliśmy testy w sieci operatora – stwierdziliśmy, że zgłoszona usterka nie występuje. Jeżeli urządzenie będzie dalej funkcjonować nieprawidłowo, prosimy o przesłanie wraz z urządzeniem dokumentacji zdjęciowej lub wideo zaobserwowanej usterki. W przypadku, gdy usterka występuje sporadycznie, może nie pojawiać się w trakcie testów w serwisie. Urządzenie jest sprawne. Zgodnie z wymaganiami nałożonymi przez producenta zresetowaliśmy oprogramowanie urządzenia. w-support.pl

    W jaki sposób miałbym im to nagrać? 
    P.S. telefon oddawałem przez operatora 

    Edytowane przez Mikel25
    Połączyłem Twój wątek z odpowiednim tematem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ct65

    Nagrać chociażby innym telefonem jak zaistnieje usterka i dołączyć to na płycie jak będziesz wysyłał telefon na naprawę;) 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tadaaam. Witam po 4 miesiącach od dostania nowej M5. Sam pękł ekran w kieszeni. Digitizer jest ok. Telefon posiada na sobie szkło i noszony był w gumie. Stan zewnętrzny jak nowy. Zapewne gwarancji mi nie uznają z powodu uszkodzenia fizycznego gdzie nigdzie nie znajdą nawet wyszczerbienia. Coś mogę ugrać?
     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Geno85

    No raczej bedzie trudno udowodnic ze sam gdzies nie walneles czy cos... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mattaj86

    byłem ostatnio na basenie i telefon się zalał... myślałem że już po gwarancji, ale na szczęście moje była nieszczelny tylny panel. M5 jest w trakcie naprawy od 1.09 dziś napisali że wymienili płytę główną i brakuje im części zamiennych. Liczę na wymianę na coś lepszego. Na co mogą mi wymienic M5? orientuje się ktoś na co wymieniają jeżeli nie naprawią?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up i Co dostałeś?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mattaj86

    Nową M5

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x