Witam wszystkich. Bardzo bym prosił o pomoc i łopatologiczne wyjaśnienia w tej sprawie.
Dziś zakupiłem Xiaomi Redmi Note 3 w Xkomie w swoim mieście. Od samego początku był problem z kartą SIM, która jakby nie istniała, obsługa w Xkomie jakoś to naprawiła. Nie mineło 12h od zakupu, a ja już mam poważniejsze problemy. Pozwole sobię wypisać to od myślników:
- Niby język Polski, ale tłumaczenia, niektóre opcje są po angielsku.
- Gdy rozmawiam przez telefon i ruszam nim nawet delikatnie lekko w boki to dźwięk jest dziwny, jakby się zacinał (aż to nagrałem, więc mogę podesłać)
- Dzwoniąc dziś do dziewczyny telefon na tyle się zwiesił, że wszystko było przygaszone, nie mogłem się rozłączyć i nagrałem się z 3min na skrzynke (Telefon po restarcie igłą działał normalnie)
Proszę o pomoc, w innym wypadku będę musiał odstępować od umowy, eh.