Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć,

    Czy ktoś miał podobny problem? Bateria po 2 dniu prawie na wykończeniu. Trzeciego dnia z powrotem 30 kilka %. Wygląda to na wadliwe wskazanie poziomu baterii przez pierwsze 2 dni po ładowaniu do pełna. Zaznaczę, że przed aktualizacją androida w serwisie do 6 nie miałem takiego problemu.

    Pozdrawiam.

    Screenshot_20161201-135528.png

    Screenshot_20161202-123906.png

    Edytowane przez strnalik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moj telefon juz trzeci raz jest w serwisie z tym problemem. Za pierwszym razem uznali ze nie ma zadnego problemu, za drugim wymienili baterie (lub tak tylko napisali), teraz juz 2 tygodnie lezy w serwisie i czeka na swoja kolej. U mnie dodatkowo telefon trzymal mniej niz dzien

    Spoiler

     

    Screenshot_20161119-095934.png

    Screenshot_20161120-171713.png

     

     

    Edytowane przez Mikel25
    Obrazy i filmy umieszczamy w spoilerach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tye odpisali  z myphone na mojego maila odnośnie tego problemu:


    "Niestety aktualizacja OTA nie jest możliwa na tą chwilę. Bardzo proszę wysłać telefon na reklamację, z dopiskiem "Szybko rozładowująca się bateria, wymagana aktualizacja". W odpowiedzi na wiadomość prosimy o zgłoszenie reklamacji. Informujemy iż w celu zgłoszenia reklamacji gwarancyjnej należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na naszej stronie internetowej https://www.serwis-myphone.pl/ i zapoznać się z warunkami gwarancji oraz regulaminem. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego nadamy numer reklamacji (RMA). Jeżeli karta gwarancyjna nie została podbita uczyni to serwis na podstawie przesłanego wraz z urządzeniem dokumentu zakupu. W załączeniu przesyłam także instrukcję jak podłączyć telefon do PC."

    Także pozostaje mi niestety wysłać telefon do serwisu..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam , stałem się  nieszczęśliwym  posiadaczem tego  modelu  to  mój  pierwszy  tel na  androidzie. Już  po  zakupie   wzbudził  moje  nie  zadowolenie wszystko  ładnie  pięknie   wygląda   flaki  niby  ok ale po  1  dniu użytkowania biorę się  za   ładowanie go.Trwało  to     nie   s pełna  2  godz ładowarka gorąca niesamowicie no  i   bateria  oczywiście   długo  nie  potrzymała  nie  całe  2   dni  przy  minimalnym  użytkowaniu żadnego  neta   żadnych  gier  i  innych  bzdur. Przy 13 %  naładowaniu  aku postanowiłem  go uruchomić   ponownie   i  zrobiło  się  89 % przy  tym nie    czyta    plików  AAC   dzwonków których   prędzej   odczytywał jest  to   nie  samowity  telefon ,walka   i agresja   cały  czas   trwa android    6 m   siedzi  w  środku  czasami łapie  za wiechę dotyku . Czekam  na podobne  doznania    osób z forum   tym dobrze   prezentującym  się śmietnikiem POZDRO

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego, wsyscy mi znani z tym problemem wyslali tel do serwisu. Zglos usterke do producenta. Niech cos wymysla

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam u mnie po aktualizacji do 6,0 szok bateria znikała w oczach ładował się ok 30 min do 100% normalnie ponad 4 godż dioda powiadomień świeciła na zielono i czerwono równocześnie,aplikacje źle działały.Po przywróceniu ustawień fabrycznych zaczął działać super wszystko działało nienagannie zużycie baterii minimalne po nocy zużycie ok 1% potem nagle znów zgłupiał i zżerał baterię kilka razy resetowałem bez skutku.Odesłałem do serwisu wsadziłem kartkę co się dokładnie dzieje serwis poinformował mnie nawet że dostał informację o de mnie w którym również zasugerowałem że jeżeli uważają że lepiej będzie dla telefonu wrócić do kit kata 4,4,4 to niech to zrobią,telefon wrócił z serwisu z kit katem i znów działał bezproblemowo jak dawniej.Problem pewnie tkwi w źle zrobionym sofcie wyczytałem gdzieś że funkcja doże może kolidować z menadżerem urządzeń i powodować duże zużycie baterii coś w tym może być ale może niech MyPhone się wypowie.Teraz posiadam hammera axe pro dziala nienagannie .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Widzę że problem zaczyna się rozkręcać.U mnie bateria od 100 do 1% trzyma jakieś około 70% czasu a na 1% wytrzymuje jakieś 30% czasu.Telefon był w serwisie.Wgrali jeszcze raz soft i na tym się skończyło. Problem pozostał. Jak sądzicie, czekać na jakąś poprawkę oprogramowania czy wysyłać znowu na reklamację?

    Edytowane przez Adam Rek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat695

    Hej, 

    Zresetuj telefon jak masz ok 30% naładowania baterii, wtedy po ponownym uruchomieniu dostaniesz "gratis" ok 25% do 30% baterii dodatkowo. Przynajmniej ja tak mam. Napisałem do serwisu w tej sprawie, czekam na odpowiedź. Jak tylko coś będę wiedział to dam znać. Przypuszczam, że to problem softu i opanują to w miarę szybko. Ja bym nie wysyłał, szkoda czasu a jeszcze nie daj Boże będą go otwierać :)

     

    Pozdrawiam

    Mateusz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za odpowiedz. Czy reset telefonu rozumiesz przez ponowne uruchomienie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mat695

    Tak, oczywiście. Może napisałem niezrozumiale :) Ponowne uruchomienie miałem na myśli. 

    dodana zawartość

    Dostałem odpowiedź z serwisu:

     

    Dzień dobry,

    odnosząc się do informacji dotyczącej błędnie działającego wskaźnika baterii w modelu Hammer AXE M LTE, informujemy, że problem jest nam znany i wkrótce zostanie rozwiązany dzięki poprawce software'owej. Jednocześnie chcielibyśmy zapewnić, że wspomniany problem dotyczy wyłącznie błędnego odczytu wskaźnika baterii i nie ma wpływu na czas czuwania urządzenia.

    Aktualizacja softwaru z tą poprawką będzie dostępna w drugiej połowie stycznia 2017. 

    W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x