Moja historia zakupu.
Zamówiłem S3 Frontier w RtvEuroAgd 05.01.17 z dostępnością do 28 dni...ale że byłem w poniedziałekw W-wie więc stwierdziłem że wstąpię do Samsung Brand Store i zapytam o S3 bo wiem że właśnie 16.01.17miała być dostawa. Podchodzę do sprzedawcyi pytam czy mają na stanie S3 i czy można go kupić. Koleś odpowiada że mają bo dzisiaj przyjechały. Pytam ile sztuk? Mówi że nie wie bo parę już dzisiaj poszło i musi sprawdzić. Po chwili wraca i mówi że mają 11 szt. No to ja wychodzę łapię za tel. żeby anulować zamówienie w RtvEuroAgd. Po 5 min. wracam podchodzę do innego gościa (bo tamten z którym rozmawiałem gdzieś się ulotnił) i mówię radośnie "poproszę S3"! Facet patrzy na mnie jak na debila i pyta: "czy jestem zapisany na listę"? Jaką listę? pytam. Mówi że jest lista chętnych i jak przychodzi dostawa to dzwonią według kolejności z listy i w ten sposób jest obecnie sprzedawany S3 - nie można go ot tak sobie kupić wchodząc do sklepu. Na liście jest 60 osób, a zegarków mają 11..(nie wiem ile przyszło w dzisiejszej dostawie). Nieźle się wkurzyłem opierdzieliłem ich (bo przed chwilą anulowałem swoje zamówienie w Rtv) i wyszedłem dzwonić na infolinię i odkręcać to anulowanie...na szczęście się udało.
Wstąpiłem też do X-Kom z tym samym pytaniem o S3. Sprzedawca powiedział że najbliższa dostawa będzie 23.01.17 i że na liście jest już ponad 20 osób i jest ograniczenie 1 zegarek na 1 osobę...Wróciłem do domu i stwierdziłem że zamówię jeszcze S3 w tym X-Kom bo jak mają być po 23.01 to i tak wcześniej niż te 28 dni w RtvEuroAgd. Zamówienie złożyłem w poniedziałek ok 22 i jakież było moje zdziwienie gdy we wtorek o 17 dostałem maila że zegarek czeka gotowy do odbioru w salonie! Brawo dla X-Kom! Zamówienie w Rtv anulowałem i cieszę się już nowym nabytkiem.
Dla zainteresowanych zegarek był od razu z najnowszym softem (brak aktualizacji) i obrotowy pierścień nie stuka.