Skocz do zawartości
mattaj86

Serwis CDTI (dawniej W-Support) - dyskusje, pytania, problemy

    Rekomendowane odpowiedzi

    mattaj86

    Temat dotyczy wszelkich rozmów i pytań związanych z autoryzowanym serwisem sony W-Support. 

     

    Edytowane przez balwanekbuli
    Temat po zmianie serwisu
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej,

     

    26-go kwietnia przesiadłem się z Z3 na XZ, jednak pojawił się pewien problem. Przez weekend majowy nie miałem tego jak zgłosić, więc zrobiłem to dopiero dziś. Jako, że nie miałem pojęcia jak to opisać, to nagrałem dla BOK-u Plusa taki oto filmik. Wrzuciłem na Google Drive, więc bezpieczne źródło: https://drive.google.com/open?id=0B8sAkgqSR0gpZ0NPeXR3amZfclU

    ...możecie mi powiedzieć co o tym myślicie? Ogólnie mimo wszystko będę chciał telefon ubezpieczyć w U-Care tj. wcześniejsze Z3, no ale jeszcze z braku czasu nie miałem kiedy tego zrobić.

     

    Pozdrawiam,

    Janusz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon ewidentnie wygięty i powiem Tobie tyle, że masz już po gwarancji. Nie udowodnisz im tego, że nie jest to twoja wina. Ja tak walczyłem z serwisem około pół roku, dopiero interwencja do producenta coś dała. Moja rada jest taka, sprzedaj telefon dopóki ma jeszcze gwarancje, wysyłając do serwisu z miejsca się jej pozbędziesz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mitpio
    Napisano (edytowane)

    Fakt wygięty sprawdzałem u siebie leży płasko
    Wysłał mitpio z F8331 andek mm przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez dszymek
    Usunieta zbedna czesc tekstu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I myślicie, że na nic się zda gadanie, że był taki od razu, tylko dopiero teraz składam reklamację, bo był weekend majowy? Co jest w sumie zgodne z prawdą... Średnio mi się uśmiecha sprzedawanie go i kupowanie nowego, na starcie przepłacam, a telefon wzięty na raty doliczane do abonamentu :-/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem tak, możesz próbować reklamować, ale jak pisałem, ciężko będzie udowodnić, że wina nie leży po twojej stronie. Z drugiej strony, to czemu mają Ci zaufać ? 

    Cytuj

    telefon wzięty na raty doliczane do abonamentu :-/

    Mogłeś sprawdzić na miejscu jak go odbierałeś. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @up

    Niby tak, ale weź teraz zauważ takie coś tuż po odebraniu telefonu, zwłaszcza kiedy odbierasz od kuriera i ten od razu ucieka po podpisaniu dokumentów...

     

    W każdym razie nie widzi mi się aby go sprzedać, a potem dokładać aby mieć "prosty". Zgłoszę do reklamacji i zobaczymy co wyjdzie, będę tak truł im//ciach// i pisał e-maile, że będą musieli naprawić/wymienić :-)

     

    Swoją drogą ciekawe jak to ma się do jego ubezpieczenia, bo miałem w planie iść dziś do Plusa i wykupić tj. poprzednio w U-Care.

    Edytowane przez dszymek
    Nie cytujemy poprzedzajacego postu. Wystarczy @up lub przycisk "@ wspomnij". 3.2 slownictwo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gothic

    Kupowałeś zdalnie. Masz 14 dni na oddanie towaru. Odeślij i kup nowy. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    andy503

    Zaznaczę iż nie zawsze wygięcie telefonu jest równo znaczne z utratą gwarancji. Moja poprzednia Z3 była zauważalnie wygięta. W-support to zauważył zaznaczając to w protokole, a mimo na odklejony front reklamacje uznali i wymienili na nówkę. Też może loteria na kolo się trafi, Jak napiszesz do tego stosowną notatkę z załączonym filmem to powinni uznać. Sugerując iż taki kupiłeś zauważyłeś go niedawno zauważyłeś dopiero kilka dni po tym fakcie, a z powodu wyjazdu majowego nie miałeś możliwości zgłoszenia tego wcześniej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @andy503 po części masz rację, aczkolwiek ja z własnego doświadczenia i to co czytam na forach wiem, że jest małe prawdopodobieństwo jest, iż  uznają to na gwarancji. Decyzja należy do niego. Jak pewny jesteś swojego próbuj. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x