Skocz do zawartości
mattaj86

Serwis CDTI (dawniej W-Support) - dyskusje, pytania, problemy

    Rekomendowane odpowiedzi

    _Owik_

    Witam borykam się z pewnym problemem około 10 miesięcy temu uszkodziłem sobie dotyk w mojej xperii ZX, ale że telefon mam ubezpieczeniony w Orange tzn w smart care został wysłany do nich. 

    Telefon został naprawiony tzn wymieniony cały set wyświetlacza z dotykiem. Dodatkowo dopłaciłem żeby został jeszcze wymieniona obudowa. Żeby telefon się lepiej prezentował po naprawie. 

    Jakiś czas temu zauważyłem że powstały drobne problemy z zasięgiem częste problemy z czujnikiem zbliżenia telefon zaraz po wykonaniu połączenie wygasza wyświetlacz i nic nie można było na nim wykonać nawet zakończenie połączenia. 

    W późniejszym czasie zauważyłem że po użytkowaniu w deszczu zaparowalo mi szkiełko z aparatu. Po tym już wiedziałem że telefon stracił status "wodoodpornego" po dokonaniu oględzin zauważyłem że wyświetlacz odkleil się od obudowy. 

    Niestety na naprawę jest tylko trzy miesiące gwarancji. I reklamacja została odrzucona. Mam jeszcze gwarancję producenta tylko że nie wiem jak to będzie w tej sytuacji wyglądać czy mogę liczyć teraz na nią. 

    Czy miał ktoś podobna sytuację bądź wie jak można zaradzić na tą sytuację? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam 

    Mam taki problem ze swoim telefonem , że aparat w nim w zasadzie istnieje tylko teoretycznie . Tak się nagrzewa że zamyka się po 3 lub 7 minutach w zależności od ilości klatek . Z tym że to w pokoju. Na dworze na słońcu jest jeszcze gorzej. Generalnie nie jestem w stanie nagrać telefonem jakichkolwiek uroczystości na mieście czy na wakacjach. Poprzednie Xperie bez problemu były w stanie 30 minut zarejestrować.

    Z moich ustaleń wynika iż to problem znany. Zaś z jednym z powodów może być wadliwy wyświetlacz. Niektórym pomogła jego wymiana. Oczywiście przywracanie danych fabrycznych czy tryb awaryjny nic nie zmienia. Telefon jest na gwarancji więc chciałbym go wysyłać . Tylko jak to zgłosić i gdzie ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    _tommy_

    @maciej66666 Zapytaj się telefonicznie/mailowo supportu jak oni to widzą. Niewątpliwie jest to irytująca sytuacja więc wydaje mi się, że telefon powinien iść na reklamację.

    Jak uzasadnić? Tak jak to tu napisałeś, czyli problem z nagrywaniem video ponieważ krótko po uruchomieniu aplikacji urządzenie się nagrzewa i aplikacja wyłącza się.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Normalnie daj na gwarancję. Orange robi w ASP.

    Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Ctdi przejęło serwisowanie Sony.

    Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
     

    W związku z przejęciem usług serwisowych przez CTDI, zakładam nowy wątek.

    Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    Edytowane przez balwanekbuli
    Korekta po połączeniu tematów, dziękuje za uwagę o serwisie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    akisio

    Witam, w sprawie serwisu CDTI. Wysłałem swoją XZ 18 stycznia i do dziś cisza. W statusie naprawy ostatnia data 21 styczeń - rejestracja. Od prawie dwóch tygodni nic się nie dzieje. Naprawa gwarancyjna - nie działająca komunikacja NFC. Wydaje mi się, że ten serwis to jakaś pomyłka. Kiedyś serwis miał na naprawę 14 dni, nie wiem jak jest teraz. 

    Może ktoś się wypowie na ten temat.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx
    Napisano (edytowane)

    Żaden producent nigdy nie napisał w warunkach gwarancji "naprawa w ciągu 14 dni".

    Najczęściej jest to 30 dni z opcją przedłużenia po uprzednim poinformowaniu.

    @akisio

    dodana zawartość

    Ps.

    Jeśli otrzymali 19-go, to dziś upływa 9-ty dzień roboczy.

    Edytowane przez melis
    usunięcie zbędnej treści

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mi też nie działa nfc. I muszę wysłać do nich. 14 dni nie mają.

    Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Rozlał mi się ekran po nieszczęśliwym upadku oraz nie znajduje sieci. Telefon jest na gwarancji ale w sklepie nie chcą mi go przyjąć. Sony nie chce go naprawić ale wiem że telefony Samsunga z taką samą awarią naprawiają. Co mam zrobić z tym telefonem, na śmietnik wyrzucić? Nowy telefon kupić bo Sony nie chce naprawić telefonu na gwarancji?

    20190222_171506.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Harald “LILILO” Wiencierz Ty tak serio czy tylko udajesz?
    Nie no sorry ale:

    12 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    Rozlał mi się ekran po nieszczęśliwym upadku

    Tak to się kończy w większości przypadków
     

    12 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    oraz nie znajduje sieci.

    Dodatkowo uszkodzenie płyty głównej...

    12 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    Telefon jest na gwarancji

    Już nie jest na gwarancji, poprzez uszkodzenia mechanicze jak upadek. Chyba że wykonasz odpłatną naprawę w serwisie wtedy gwarancja nadal będzie.

    12 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    sklepie nie chcą mi go przyjąć

    Sklep nie powinien odmówić przyjecia na gwarację, gdyż nie on jest tutaj gwarantem. Serwis może stwierdzić anulowaniu gwrancji, naprawę płatną itd.

    13 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    Sony nie chce go naprawić

    Nic dziwnego. Twoja wina

    13 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    Sony nie chce go naprawić ale wiem że telefony Samsunga z taką samą awarią naprawiają

    Na pewno samsung nie naprawia z taką samą awaria co więcej... żaden serwis nie naprawia po uszkodzeniu mechaniczym w ramach gwarancji ;) 

    13 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    Co mam zrobić z tym telefonem, na śmietnik wyrzucić?

    Decyzja należy do Ciebie. Jeśli koszta naprawy przewyższają koszty zakupu nowego takiego samego to odpowiedź jest prosta. Jeśli naprawa jest tańsza od zakupu to można naprawiać.

    13 godzin temu, Harald “LILILO” Wiencierz napisał:

    bo Sony nie chce naprawić telefonu na gwarancji?

    Jak pisałem wcześniej. Gwarancji już nie masz bo telefon został uszkodzony z TWOJEJ winy. Jesli naprawisz go odpłatnie w serwisie wtedy gwarancja bedzie nadal

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x