@gnatowski Stary nic nie wskórasz, tak jak ci pisałem... Co do producenta, hmm prawda jest taka, iż wyznacznikiem do podjęcia decyzji wpierw liczy się to, co serwis powie. U mnie o tyle było dobrze, że za każdym razem jak wracał telefon z serwisu, od razu po odebraniu go gdy było coś nie tak, pisałem do nich. Wreszcie stałem się na tyle męczący (bo przecież serwis nie przyzna się do błędu kolejny raz ...), że moje roszczenia są bezpodstawne i jedynie odpłatnie mogą go naprawić. Moje Wku.... sięgnęło zenitu iw ruch poszła rozmowa telefoniczna, która trwała około 30 - 40 min, Po czym konsultant poprosił o całą korespondencję... Po około 2 tyg(jak dobrze pamiętam) dostałem info czy chce nowy telefon,czy kasę.
U ciebie sprawa wygląda całkiem inaczej, nawet śmiem powiedzieć, że możesz próbować walczyć, ale szkoda nerwów i czasu bo szanse, na cokolwiek, masz mizerne.
Jeżeli nie chcesz się poddać to mam dla ciebie radę, czy z niej skorzystasz, zdecyduj sam.
Wgraj sobie backup oprogramowania z innego telefonu, to tak go uwalisz, że nawet serwis go nie odratuje i będą zmuszeni wymienić płytę główną. Powtórz sytuację jeszcze z 2 razy, a dostaniesz nowy telefon.
I teraz do tych, co zaraz będą bluzgać mnie za to co Tobie proponuje. Dla niedowiarków. Załatwiłem tak dwa telefony i zawsze nie było problemu z wymiany płyty głównej czy nowego telefonu. Tak wiem, zawsze jest ryzyko, aczkolwiek serwis nie da rady go uruchomić, więc z miejsca wymienia części. Sam zdecyduj czy podjąć takie ryzyko.