Cześć!
Zmagam się z problemem kopii zapasowej danych tworzonej w chmurze Samsunga.
Nie było wcześniej problemu z nią i tworzyła się automatycznie lub ręcznie po moim kliknięciu.
Od tygodnia nie ważne czy jestem na WiFi czy pakiecie danych, kopia nie chce się utworzyć - tam gdzie jest lista (telefon, zegar, ekran startowy, aplikacje itd.) mam podane info "Błąd kopii zapasowej". A na pasku powiadomień "Wystąpił błąd serwera".
Wiecie w czym jest problem? W opcji kopii mam zaznaczone wszystko oprócz galerii, ale to nie ma wpływu.
Kolejna kwestia, jak jestem w Samsung Cloud i mam podane użycie danych to cały czas pokazuje mi użycie 0,00 B z 15,00 GB, dziwne bo przecież jakieś dane są zapisane i wcześniej mi kopie robiło dobrze bez błędów a użycie 0 mam cały czas. Teraz jest ta opcja w Dysku Google, że pokazuje zapisane kopie zapasowe i widzę zapisane dane, ale to chyba te wykonane przez Google, bo te z Samsung Cloud to inna sprawa? Telefon mam z czystym softem, bez grzebania w sofcie i wgrywaniu nie wiadomo czego.