Spoiler
==========
Wyżej zdjęcia wykonane w sklepie
Historia działa się pod koniec września, ale po znalezieniu innych przypadków postanowiłem opisać wyświetlacz w samsungu galaxy s6
Tak więc, pod koniec wakacji telefon podczas ładowania zaczynał się lekko nagrzewać, myślałem sobie że to normalne bo używam szybko ładującej ładowarki(oryginalnej)
Pewnego wieczoru jak zwykle podłączyłem telefon do ładowania i położyłem pod poduszkę, obudziłem się po jakiś 30min, telefon był mocno nagrzany, myślałem że zaraz wybuchnie. To był pojedynczy przypadek bo zazwyczaj telefon nagrzewał się ale nie tak bardzo.
Aż w końcu jakoś we wrześniu podłączyłem telefon w drugim pokoju, po ok godzinie przychodzę sprawdzić czy są jakieś powiadomienia a na wyświetlaczu jakieś dziwne artefakty jakby wyświetlacz kompletnie przestał działać, oczywiście sgs6 nagrzany do granic możliwości, od razu wyniosłem telefon na balkon, bałem się pożaru.
Gdy samsung trochę ochłoną 😃 chciałem włączyć lecz tel bez żadnej oznaki życia
po podłączeniu do ładowarki ekran ciemny nic nie działa jedyne co to dioda powiadomień pulsuje na niebiesko. Czuć było że smartfon nagrzewa się bardzo szybko, więc od razu odłączenie od ładowarki parę dni później wysłałem telefon na gwarancje przez sklep w którym kupiłem do serwisu regeneris w warszawie. Dostałem wiadomość od sklepu "Po rozpakowaniu paczki stwierdziliśmy uszkodzenie na ekranie" (pęknięty róg wyświetlacza od środka, szybka cała bez najmniejszej rysy) Byłem bardzo zdziwiony bo sam tego nie zauważyłem. Dodam że telefon od nowości noszony w ochronnym etui i dodatkową szybką z hartowanego szkła więc nie miał nawet ryski. Potem Sklep wysłał telefon do serwisu, po 14dniach oczywiście odmowa naprawy z tytułu gwarancji "uszkodzenie mechaniczne" Napisałem więc do samsung Polska z prośbą o wytłumaczenie jak mogłem sam to zrobić. Dostałem taką odpowiedź: "Po dokładnym zapoznaniu się ze sprawą z przykrością informuję, iż Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. nie może przychylić się doPanareklamacji, gdyż przedstawiony materiał zdjęciowy reklamowanego sprzętu oraz opinia Autoryzowanego Serwisu i Wsparcia Technicznego firmy Samsung obrazują uszkodzenia nie powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.
Stwierdzone uszkodzenie mechaniczne matrycy zgodnie z warunkami gwarancji nie jest objęte odpowiedzialnością Gwaranta.
Rodzaj powstałego uszkodzenia świadczy o tym, iż mogło ono powstać wyłącznie w sposób mechaniczny. Uszkodzenie tego rodzaju powstaje na skutek urazu mechanicznego, gdy wyświetlacz w telefonie komórkowym poddawany jest nadmiernym naprężeniom. Dla przykładu można podać upadek telefonu bądź jego przygniecenie."
No fajnie, ale dlaczego telefon nie chce się włączyć?
Po wydaniu ok 2tys na flagowy model samsunga czuję się dziwnie. Koszt naprawy ok. 650zł
Nie chcę się z nikim sądzić, Chce poznać waszą opinię na ten temat i dowiedzieć się czy warto wymienić ten wyświetlacz, w serwisie telefonu nie rozbierali więc jeśli uszkodzona jest płyta to już chyba nie warto. Ktoś z was miał podobny przypadek?