Skocz do zawartości
Sharow

HTC One m7 bootloop brak recovery

Rekomendowane odpowiedzi

Sharow

Witam,

Od nie dawna posiadam HTC one m7. Jestem jego drugim właścicielem i nie wiem czy było coś przy nim robione. Pierwszy właściciel twierdzi, że telefon sam się z restartował i włączył w trybie widocznym na załączonym zdjęciu. Pierwsze co zrobiłem po otrzymaniu włączyłem factory reset. Zakończyło się to tylko tym, że telefon uruchomił się ponownie pojawił się pierwszy ekran HTC i na tym koniec. Po włączeniu recovery dzieje się tak samo. Dodam, że na HTC nie znam się kompletnie. Wiem jedynie iż to większa sztuka niż w przypadku Sony czy Samsung. Poszukałem tematów związanych z bootloop ale w niczym mi nie pomogły. Próbowałem wgrać "RUU_M7_UL_L50_SENSE60_MR_BrightstarUS_WWE_7.17.1540.51" sam posiadam 6.09.401.5. RUU wykrywa telefon tylko w fastboot. Po wykryciu telefon się restartuje a RUU czeka na program bootloader ale nic więcej się nie dzieje. Telefon wisi na logo HTC po czym na logo htc one. RUU w tym czasie wyrzuca błąd połączenia. Następnie próbowałem odblokować bootloader, wygenerowałem token wrzuciłem fastbotem na telefonie ukazała się informacja czy chce odblokować potwierdziłem telefon się uruchomił logo HTC i czarny ekran. Próbowałem fastbotem wrzucić boot.img i recorvery.img wszystko failed. Nie mam pojęcia jak i czego się chwycić aby go przywrócić do życia. Jakieś porady wskazówki? Byłym wdzięczny.

Spoiler

DSC_0440.JPG

Nowy obraz mapy bitowej (2).jpg

Edytowane przez baca01
    Do grafiki i wideo ZAWSZE wstawiamy spoiler

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    kiler73

Jakie recovery instalowałeś?

dodana zawartość

@Sharow

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Sharow

A zapomniałem napisać próbowałem wgrać twrp-3.0.0-2-m7.img i z OTA_M7_UL_L50_SENSE60_MR_BrightstarUS_WWE_7.17.1540.7-6.07.1540.2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Sharow

Tak, dokładnie z tej strony.

Udostępnij tę odpowiedź