Witam, jak w temacie, co z tym fantem zrobić ? Cały czas gdy chcę zalogować się na swój email w aplikacji to mam błąd: uwierzytelnianie nie powiodło się, w czym problem ?
Chodzi o aplikację gmail?Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
@melis
Nie, w sumie też, ale chodzi o aplikację e-mail
@Spartan500
Może w ustawieniach poczty trzeba zaznaczyć (Zezwalaj na dostęp do poczty za pomocą protokołu POP3/IMAP/SMTP)
@maniek0928
Tak też zaznaczyłem i nadal błąd.
A wejdź w ustawienia tej aplikacji i wyczyść dane i cache.
To nic nie daje, nadal ten sam błąd.
@up
to może zmienić na inną apkę
Ja korzystam z tej https://play.google.com/store/apps/details?id=org.kman.AquaMail
Jak do tej pory nie narzekam.
Błąd uwierzytelniania był po stronie serwera, teraz działa.