Dostałem email z działu reklamacji Samsung:
"Bardzo dziękuję za przesłaną informację. Na tej podstawie ustaliłem, iż telefon o numerze IMEI 353556083461826 nie trafił do autoryzowanego serwisu firmy Samsung.
Ponieważ sklepy firmowe marki Samsung prowadzone są przez firmy trzecie, takie jak np Matrix Media, nie posiadam możliwości rozliczania ich pracowników z sposobu pracy czy wpływać na ich działania.
Jest mi niezwykle przykro z zaistniałej sytuacji i doskonale rozumiem w jakim świetle stawia to firmę Samsung.
W tej sytuacji jedyne co mogę zaproponować, to kontakt się z pracownikami sklepu w celu wyjaśnienia gdzie obecnie urządzenie się znajduje."
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
dodana zawartość
Zakupiłem telefon w autoryzowanym salonie firmy Samsung, a Oni nie biorą za to odpowiedzialności? To tak jakbym zakupił Mercedesa w salonie dealera, a firma Mercedes nie poczuwała by się do odpowiedzialności, bo nie kupiłem prosto z fabryki?
To Firma SAMSUNG jest za to odpowiedzialna, a nie jakaś firma krzak, bo telefon był reklamowany w ramach gwarancji na warunkach jakie udziela SAMSUNG w dołączonej do telefonu karty gwarancyjnej, a nie firma za którą nie biorą odpowiedzialności.
Zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej z Art. 580. § 2
"Gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanymw oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta."
I tego terminu nie dotrzymali.
Co dalej Panowie?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka