Skocz do zawartości
Gość o0o0o20

Logowanie do samsunga "błąd przetwarzania"

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

     

    Ostatnio postanowiłem przywrócić ustawienie fabryczne jednak konto Samsung z niewyjaśnionego powodu nie mogłem tego zrobić. Próbowałem się logować i po wpisaniu prawidłowego identyfikatora i hasła wyskakuje "błąd przetwarzania". 

    Wiem że mogłem wylogować się z tego konta i spróbować ponownie ale dowiedziałem się o tym za późno bo ustawienia fabryczne przywróciłem innym sposobem. Zastosowałem Hard reset i  przy pierwszym uruchomieniu telefonu wyskakuje wybór języka i tam dalej prosi o identyfikator i znowu pojawia się ten sam problem z kontem samsunga do którego nie mogę się zalogować.

     

    Napisane jest=== "To urządzenie jest zablokowane z powodu nieprawidłowego resetu fabrycznego. Zaloguj się na konto samsung , na które już logowano się na tym urządzeniu aby potwierdzić ze należny ono do użytkownika.

     

    Wydaję mi się, że w takiej sytuacji będzie trzeba całkowicie wyczyścić telefon z wszelkich danych lecz nie mam pojęcia jak się za to zabrać.

    Proszę w tym celu o konkretne wskazówki jak to zrobić najlepiej krok po kroku lub jeśli istnieje jakieś inne rozwiązanie to tez chętnie skorzystam.

     

    Samsung Galaxy S5 , android 6.0.1

     

    Pozdrawiam i liczę na pomoc.

     

     

     

     

    Edytowane przez o0o0o20

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dest
    Dnia 31.12.2016 o 17:37, o0o0o20 napisał:

    Wydaję mi się, że w takiej sytuacji będzie trzeba całkowicie wyczyścić telefon z wszelkich danych lecz nie mam pojęcia jak się za to zabrać.

    wejdz w recovery mode i wykonaj wipe data i cache 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kazjur

    @up

    Na nic taka porada, to nie skutkuje

     

    Spoiler

    błąd przetwarzania 1.jpg

     

    Edytowane przez dszymek
    Nie cytujemy poprzedzajacego postu. Wystarczy @up lub przycisk "@ wspomnij". Grafike umieszczamy w spoiler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dest

    @kazjur a więc wgraj od nowa czysty właściwy soft do tego modelu tel

    robi się to programem odin

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kazjur

    @up

    Wgrywałem trzy różne 5 plikowe softy i efekt jest ten sam, czyli żaden

    Edytowane przez dszymek
    Nie cytujemy poprzedzajacego postu. Wystarczy @up lub przycisk "@ wspomnij". Grafike umieszczamy w spoiler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy udało się rozwiązać ten problem? Spotkało mnie to samo po aktualizacji softu via odin 😕

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x