Skocz do zawartości
BieNiu_yeeah

Soft do Huawei P9 lite krok po kroku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcialbym wgrac nowego softa na mojego Huawei P9 lite VNS-L31 wersja 3 gb ramu. Chce to zrobic poniewaz nie moge sie zalogowac na zadne konto google itd. co jest najprawdopodobniej winą jakiegoś błedu w sofcie. Niestety jestem CAŁKOWICIE zielony w temacie wiec prosilbym o wyrozumialosc. Jeżeli jakas dobra duszyczka chciala by mi pomoc (taka mam nadzieje) i wszystko wytlumaczyc to byl bym wdzieczny. Czyli prosilbym o wpisanie wszystkiego w podpunktach ewentualne linki itd. Jeszcze raz prosze o wyrozumialosc i licze ze ktos mi pomoze bo nie moge normalnie korzystac z telefonu.

dodana zawartość

Jeżeli jest on w złej kategori to bardzo prosze moderatora o przeniesienie go do odpowiedzniej to mi bardzo pomoze!

Edytowane przez BieNiu_yeeah

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@BieNiu_yeeah Jaką masz aktualnie wersje systemu?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wersja androida 6.0 a EMUI 4.1.1

dodana zawartość

Dzisiaj zadzwonilem zeby mi wzieli telefon na reklamacje i mila pani wyjasnila ze tak sie dzieje jak nie usune konta google przed hard resetem. Nie wydaje mi sie by to tak bylo ale zobaczymy co powiedza w serwisie bo w historyjke z nie usunieciem konta nie wierzę ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja ostatnio zareklamowalem 3 raz p8 lite i przysłali p9 lite także serwis mnie cieszy :) Mam nadzieje, że Ciebie tez bedzie satysfakcjonował :) Daj znać co stwierdzili :) telefon powinien w czwartek dotrzec spowrotem ^^

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Polecam zdjac blokadę OEM w ustawieniach programistycznych ,nawet jak zrobimy hard reset nie usuwając konta google to info że było konto też zniknie i będzie jak z pudełka ;)

Tapnięte z Huawei P9 lite

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi