Nie wiem czy będzie to właściwy wątek, ale biorąc pod uwagę to, że może Wam uda się uniknąć mojego błędu wrzucam go tu.
W ubiegłym miesiącu w ramach testów naiwnie skusiłam się na "miesięczny" abonament Standard na platformie Kinetise - jedno urządzenie, 20$/mc. Już po tygodniu stwierdziłam, że o ile samo środowisko jest ok to niestety uświadomiłam sobie, że aplikacje, które stworzę nie będą "moje", bo muszę płacić co miesiąc abonament na każde z urządzeń, aby nadal działały. Dalej się nie wgłębiałam, bo ile bardzo chciałabym wesprzeć polski startup to reguły dla mnie są nie akceptowalne. Po tygodniu zarzuciłam pracę z Kinetise i zapomniałam o nim. Jakież było moje zdziwienie kiedy serwis przypomniał mi sobie z nowym rokiem ściągając dziś z karty AUTOMATYCZNIE 20$ na kolejny miesiąc. Nie było przy tym żadnych maili o konieczności rezygnacji z usługi czy o tym, że abonament automatycznie się odnawia.
Kontakt mailowy z firmą ok, ale chat to jakaś pomyłka - wiadomości wiszą 4h.
Moja lekcja n.t. czytaj regulamin i płać kartą rozsądnie kosztowała 20dolarów. Kinetise misternie wplótł w regulamin, że aby zrezygnować z automatycznie odnawianego abonamentu należy wypowiedzieć umowę na piśmie lub mailowo 3 dni przed końcem upływu abonamentu (nawet Amazon tak nie ma!!!). Ja naiwna, w przypływie zapału do programowania w androidzie akceptując anglojęzyczną umowę zgodziłam się na automatyczne pobieranie z mojej karty, co miesiąc, płatne z góry 20$!
Zapisy w regulaminie są, ale firma która dba o klienta tak nie postępuje - moje zdanie.
Uczulam też na płatności kartą - niby oczywiste, ale sprawdzajcie wyciągi!
W Nowym Roku życzę Wam lepszych doświadczeń z programowaniem w Androidzie! Wszystkiego Dobrego! :-)