Witam,
W zeszłym tygodniu oddałem Huawei P8 do mojego operatora na naprawę z tytułu gwarancji. Telefon poszedł do serwisu Regenersis (CTDI). Wady, z którymi go odesłałem to: na ekranie pojawiły się białe plamy, widoczne na białym lub szarym tle oraz poluzowany port microUSB. Sprawdziłem dzisiaj status naprawy na stronie serwisu i przeczytałem taką wiadomość:
" Szanowny Kliencie,Zgodnie ze zgłaszaną usterką, w dostarczonym urządzeniu wykonano naprawę w ramach której wymieniono części zgodnie z załączoną listą.Przeprowadzono test urządzenia z wynikiem pozytywnym.Telefon zgodny ze specyfikacją producenta.Lista wymienionych części:Front Cover Assembly for Service,GRA-L09,Spare Parts for Assembly,With Battery ,Front Cover+Touch Panel+Speaker+Battery,Titanium Grey,Spare Parts for Assembly "
Moje pytanie brzmi, jakie części zostały wymienione? Dlaczego został wymieniony głośnik i bateria? Zdanie "telefon zgodny ze specyfikacją producenta" zastanawia mnie, czy w naprawie zostały użyte oryginalne części czy części zamienne?
Bardzo proszę o pomoc,
Pozdrawiam.