Skocz do zawartości
wojtas6506

Naprawa z tytułu gwarancji i wymiana części

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    W zeszłym tygodniu oddałem Huawei P8 do mojego operatora na naprawę z tytułu gwarancji. Telefon poszedł do serwisu Regenersis (CTDI). Wady, z którymi go odesłałem to: na ekranie pojawiły się białe plamy, widoczne na białym lub szarym tle oraz poluzowany port microUSB. Sprawdziłem dzisiaj status naprawy na stronie serwisu i przeczytałem taką wiadomość:
    " Szanowny Kliencie,

    Zgodnie ze zgłaszaną usterką, w dostarczonym urządzeniu wykonano naprawę w ramach której wymieniono części zgodnie z załączoną listą.

    Przeprowadzono test urządzenia z wynikiem pozytywnym.
    Telefon zgodny ze specyfikacją producenta.


    Lista wymienionych części:
    Front Cover Assembly for Service,GRA-L09,Spare Parts for Assembly,With Battery ,Front Cover+Touch Panel+Speaker+Battery,Titanium Grey,Spare Parts for Assembly "

    Moje pytanie brzmi, jakie części zostały wymienione? Dlaczego został wymieniony głośnik i bateria? Zdanie "telefon zgodny ze specyfikacją producenta" zastanawia mnie, czy w naprawie zostały użyte oryginalne części czy części zamienne?

    Bardzo proszę o pomoc,

    Pozdrawiam. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masz wymieniony cały przedni front. Części oryginalne, innych serwisy autoryzowane nie mogą mieć.
    Głośnik i bateria bo to wchodzi w skład całego przedniego frontu


    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    malpaso

    Tak w sumie to trochę pecha masz że Ci nie wymienili na nowy.

    Koledze w zeszłym tygodniu wymienili na nowy z powodu problemów z baterią. Serwis Huawei w Kielcach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    j00gas

    W Gdyni też wymieniają na nowy w serwisie huawei

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    dodana zawartość

    W sumie w serwisie Huawei byś dostał nowy ,operator chce ponieść jak najmniejsze koszty

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystko zależy od dostępności części. Są części to wymieniają szkło, nie ma części dają cały nowy.
    A nie że jeden serwis daje nowy a inny wymienia część:)

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    buczo

    Witam, mam identyczy problem i zwlekam z oddaniem do naprawy. 

    Telefon miałeś od operatora ? Ze sklepu ?

     

    Mam jeszcze inne pytanie, napisałem w tej sprawie do wsparcia huawei i konsultant pyta o uszkodzenia mechaniczne. Mój telefon kiedyś lekko upadł i jest wgniecona obudowa. Z telefonem nic się nie stało wyświetlacz nie pękł ani nic z tych rzeczy, Konsultant jako pierwsze pytał czy nie było usterki mechanicznej na co mówie była i ku mojemu zaskoczeniu jego odpowiedz ze najpierw trzeba to usunąc odpłatnie !

    Jak to jest ?

    Edytowane przez buczo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon mam od operatora Play. 
    Mój telefon co prawda ma ponad rok, ale jest w stanie jak nowy. Nigdy mi nie upadł, zawsze szkło hartowane a czasami etui, ale nigdzie nie było nawet zarysowania. Stąd problem z eksploatacją ekranu był raczej ewidentny. W przypadku pytania o uszkodzenie mechaniczne powinieneś odpowiedzieć, że nie ma żadnego, bo warunkiem naprawy gwarancyjnej jest właśnie brak uszkodzeń mechanicznych. Mógłbyś spróbować wysłać, a w najgorszym wypadku odeślą ze stwierdzeniem uszkodzenia mechanicznego. Warto próbować;)

    A co do wymiany na nowy, to już była druga naprawa, więc jeszcze jedna i nowy telefon gwarantowany. Myślę, że się uda. Jeśli w serwisie nie porysowali mi telefonu to i tak będę zadowolony;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    buczo

    Co do uszkodzeń mechanicznych pkt 13 mówi :

    uszkodzeń mechanicznych oraz nieprawidłowego działania urządzenia wynikającego z tych uszkodzeń i wywołanych przez nie wad,

    Uszkodzenie nie wywolało przecież żadnej z tych wad.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nigdy nie ma pewności że uszkodzenie mechaniczne nie spowodowało jakiejś wady.
    Konsultant a serwis to dwie różne osoby więc wyluzuj:)


    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x