Witam Serdecznie. Jestem posiadaczem Samsunga S5 G900F, Dwa tygodnie temu telefon wrócił z Serwisu gwarancyjnego na powtarzający się "Błąd Kamery", z opisem czynności wymiana płyty głównej. Obecnie kamera działa "ale" pojawił się problem z aplikacjami ,najpierw aplikacja instagram zaczęła po uruchomieniu wyrzucać komunikat "Aplikacja Instagram została zatrzymana" stało się to po niespodziewanym zainstalowaniu przez mojego dzieciaka 4latka~24gier ze sklepu Play, próbowałem przywracania ustawień fabrycznych , hard restartui nic nie pomogło, obecnie do tego dołączył się problem z aplikacją "Viber" nie wysyła hasła uwierzytelniającego,wyjmowałem kartę pamięci, usuwałem pliki bez pozytywnego wyniku.
Pomóżcie proszę z informacją , czy może byćto ogólna przypadłość związana z jakąś obecną aktualizacją systememu Marshmallow? w Samsungach S5 G900F ,czy jest możliwe "takie" uszkodzenie się telefonu / systemu Android w telefonie? Ponieważ już mnie trochę grzeją te kolejne problemy ,Nie wiem czy grzać z nim z powrotem do Sewisu , i czy to nie jest sprawa podlegająca serwisowi Samsunga
Pozdrawiam
Mirosław