Witam
Mój S7 edge trafił do serwisu CCS z wadą wyswietlacza (pionowy pasek przez cały ekran) . Mimo ,że zakupiony na faktura-marża naprawa została wykonana w ramach gwarancji 🙂.Dostałem szczegółowy opis naprawy --wymiana modułu wyświetlacza i wymiana bateri . Dziwi mnie to drugir bo nie zgłaszałem żadnych problemów z baterią . Kraj pochodzenia Włochy ale załadowany soft nasz oficjalny XEO też nie stworzył problemu z naprawą 🙂.
No ale 🙁telefon wrucił z CSC VD2 kraj pochodzenia kodu CSC Germany /DE .Dlaczego załadowali taki soft ? No i kolejny problem brak mozliwości wykonywania połączeń video 🙁(brak ikony) , odbierać mogę.Wcześniej na XEO wsio śmigało.
Obecny soft
Wersja systemu- G935FXXU1BP
Wersja CSC -G935FVFG1BPK3
Wersja modemu G935FXXU1BPK6
Czy to wina tego oprogramowania ? XEO wgrywałem w maju to czy mogę załadować to samo i zaktualizować do najnowszej (mam je na kompie) ,czy najnowsze pobrać wyciągnąć CSC i załadować to najnowsze ?Tu na forum ktoś zacytował odpowiedź Samsunga ,że wycofują wspieranie rozmów video ?No i czy przy wymianie wyświetlacza wymiana baterii to standard ?