Witam.
Posiadam mały (duży) problem , a więc opisze go pokrótce.
Moj S6 edge uległ uszkodzeniu i odesłałem go na reklamacje w ramach ubezpieczenia ( dodam iz telefon posiadam W NL Abonament T - Mobile , ale to chyba nie ma znaczenia) . Wszystko ładnie pięknie po kilku dniach otrzymuje nowy aparat, włączam wybieram język łącze sie z siecia wifi a nastepnie telefon przechodzi do logowania na Koncie Samsung , pojawia się komunikat " To urządzenie jest zablokowane z powodu bieprawidłowego resetu fabrycznego. zaloguj sie na konto Samsung , na które już logowano sie na tym urzadzeniu , aby potwierdzic ze nalezy ono do uzytkownika" .
Podaje login hasło , telefon tak jakby juz miał przechodzic krok dalej , nagle wyskakuje komunikat " błąd przetwarzania " i tak wkołko . dodam ze telefon posiada android 6.0.1
Może ktoś z was miał podobny problem , lub zna jego rozwiązanie ?? Będe bardzo wdzięczny za pomoc .
Pozdrawiam