@KrzysiekScaniaoczywiście ze tak, ważne ze nie zniszczyli tel, bo to chyba najczęstsze narzekania na serwis, uszkodzenie fizyczne ramki czy czegoś tam, niestety ciężkie do udowodnienia ale nie niemożliwe...
kiedys oddawalemlaptopa na serwis przez sklep (celowo), formularz jaki byl wypełniony przez sprzedawcę w sklepie,pole slady uzywania - normalne, była mała awantura nawet z kierownikiem sklepu o te slady normalne, prosiłem o wskazanie tych śladów oraz określenie co oznacza normalne, po czym komisyjnie sklep jak i ja wykonaliśmy dokładnie zdj całego laptopa z każdej możliwej strony, na koniec wpisane zostałobrak widoczny śladów używania (rys, zadrapań, pęknięć), odbiór również był w sklepie i komisyjne sprawdzanie
niestety niszczenie sprzętu w serwisie to nie tylko domena telefonów, to taka wskazówka że można zabezpieczyć się oddając idealny sprzęt na serwis, trzeba do tego sporo samozaparcia i trochę nerwów, w przypadku laptopa była to wadliwa serwia ssd (brak innych laptopów na które mozna wymienić, serwis obiecał szybką wymianę więc stąd była wysyłka tygodniowego lapka do serwisu)
dodana zawartość
aa jeszcze często wałki jakie idą w lapkach to wkladanie uzywanych dysków ssd, np xkom pare razy juz taki numer odwalił, sami wkładaja dyski u siebie w centrali, tak tak zaraz napiszecie ze robili testy itp, po kontakcie tel z centralą bez zająknięcia wymienili laptopa na takiego gdzie dysk ssd miał kilka godzin pracy a nie kilkaset 😉+ przerobione dane w sporej ilosci... wałki są i będą wszędzie