Skocz do zawartości
Artur35

Gwarancja Samsung Note 5 - dyskusja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Artur35

    Ponieważ pada wiele pytań na temat gwarancji Note5 w Polsce, postanowiłem założyć nowy wątek. 

    Wiemy, że Note5 nie jest urządzeniem dystrybuowanym w Europie przez producenta i w związku z tym nie posiada gwarancji w naszym kraju. Jak zatem można naprawić ten smartfon po ewentualnym uszkodzeniu? 

    Otóż, najwięksi polscy dystrybutorzy którzy sprowadzają Note5 i sprzedają go w Polsce, zabezpieczają również usługi gwarancyjne swoim klientom. Robią to w różny sposób. Niektórzy tworzą własne serwisy przy sklepach i naprawiają urządzenie w oparciu o sprowadzone części z Korei. Inni ( co jest najlepszym rozwiązaniem) podpisują umowę z autoryzowanym serwisem Samsunga (jest jeden w Polsce), który podejmuje się w okresie gwarancyjnym naprawy Note5. 

    W najgorszej sytuacji są klienci kupujący od sprzedawców indywidualnych lub ze sklepów operujących poza granicą Polski. W takich przypadkach osobom kupującym nie zabezpiecza się usług gwarancyjnych na terenie naszego kraju. Właściciel uszkodzonego urządzenia, posiada jedynie możliwość wysłania swego dość drogiego telefonu w nieznane, czyli do serwisu zakupu kraju  pierwotnego, co nie jest łatwe i bezpieczne. Na szczęście Note5, jest wyjątkowo dopracowanym urządzeniem i niezwykle rzadko, ulega awariom.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mzr

    W mailu napisali mi ,żę gwarancja akceptowana w Polsce. Znasz innego dystrybutora ,który posiada w ofercie wersję 64Gb i dają FV23?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    To standardowa odpowiedź. W Polsce nie ma tego modelu i gwarancja nie istnieje. Więksi dystrybutorzy w Polsce we własnym zakresie załatwiają serwis gwarancyjny. Najlepiej zorganizował to Mycasio, ale niestety wersja 64 GB jest tam na razie nieosiągalna. 

    Zorientuj się w Bludiode, tam zawsze można było zamówić większą wersję pamięciową. Problemem jest tylko oczekiwanie na sprowadzenie. Zastanów się nad wersją 32 GB, warto. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

     I jeśli ProAndroid piszę że dają gwarancję, a napisałeś " standardowa odpowiedź ", to znaczy w takim razie że tej gwarancji nie ma?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    Większość sprzedawców z UK przekonuje, że telefon ma gwarancję i jest to prawda. Jednak aby zrealizować ją, należy wysłać telefon do kraju pierwotnego zakupu, bo w Europie ten model nie istnieje... Inaczej sobie radzą polscy dystrybutorzy, którzy zapewniają serwis we własnym zakresie w naszym kraju lub podpisują umowy z autoryzowanymi serwisami Samsunga. 

     

    Edytowane przez Artur35

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Napisałem do ProAndroid.pl i dostałem taką oto odpowiedź jeżeli chodzi o Note 5 N920CD 64GB

    " Pełna gwarancja producenta, w tym przypadku 24 miesiace, akceptowana w Polsce, a także respektowana przez nasz sklep "

    Więc chyba normalnie w Polsce będę mógł oddać telefon do naprawy bez żadnych obaw odmowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    @Kusungai

    Nie chcę Cię martwić, ale jeszcze raz wyartykułuje zdanie z poprzedniego postu. To taka gra słów sprzedawcy.  Jest to bez wątpienia gwarancja producenta, akceptowana w Polsce i respektowana przez sklep mający siedzibę w UK. Jednak polega to na tym, że w razie awarii, telefon wysyłasz do Anglii, lub do ich biura w Poznaniu  a oni przekazują go do firmy w Anglii, a następnie urządzenie odbywa długą drogę do serwisu w kraju pierwotnego zakupu, czyli np. wysyłane jest do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Tracisz telefon z oczu na ok.dwa miesiące, brak kontaktu z serwisem, słowem tworzy się mało komfortowa sytuacja.  

    Zapytaj wprost, czy mają serwis w Polsce, który naprawi urządzenie w razie problemu?

    Jedyna nadzieja w tym, że Note5 jest doskonale dopracowanym smartfonem i nie ulega tak łatwo awariom. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie będę chciał jutro do nich zadzwonić i zapytam się dokładnie jak to jest u nich z gwarancją, a najważniejsze czy mają jakiś serwis w 

    Polsce. No mi chodzi tylko o to jakby zbił się ekran czy bateria padała by mi strasznie szybko ( chodź nigdy tak nie miałem ale wszystko możliwe ). 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    Oczywiście, żądaj konkretnej odpowiedzi dotyczącej serwisu w Polsce. 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.