Teraz już wszystko naprawione. Kilka dni jak kamień w wodę. Dziś telefon ( pierwszy któremu udało się dodzwonić ) z pytaniem czy wszystko już działa, przeprosiny.
W sumie jak czytam że inni w innych sieciach z podobnym problemem mieli kilkumiesięczne problemy to powinienem się cieszyć. Viking załatwił to w niecały tydzień.
Mam lekki niesmak. Wystarczyłoby jakby napisali nawet krótkiego maila typu "wiemy o problemie, naprawa w toku, potrwa kilka dni". To bym siedział cicho.
No nic. Zmieniam temat na obsługa do poprawy. Nie pisałem tego złośliwie. Naprawdę nie chcę się ciągle przenosić. Mam nadzieję że po tym niesmaku zostanę z Vikingami na długo bo w mojej okolicy zasięg mają wybitny.
dodana zawartość
Dziś jeszcze w ramach rekompensaty przyznali punkty Vikinga. Także 1 miesiąc wychodzi za darmo. Widać się jednak starają. Chyba mało ludzi mają i stąd opóźnienia.