corristo Witam Po zakupie nowego telefonu, nie jestem w stanie się zalogować w aplikacji Mi Fit, ponieważw ogóle nie znajdujetakiej strony. To samo przez przeglądarkęChrome? Ktoś coś wie na ten temat?
andrus75 Nie wiem jak z zalogowaniem ale pamiętaj żeby najpierw odłączyć opaskę w poprzednim urządzeniu. PzdrWysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka
mohinder Witam Troche odgrzewam temat ale równiez nie moge sie zalogowac. Aplikacja jest na tym samym urzadzeniu tylko mialem jakis blad i ja odinstalowalem. Po ponownym zainstalowaniu proby logowania sa nieudane. Wczesniej mialem tez dziwny problem bo chcialem sprawdzic czy jest aktualizacja Firmware ale otrzymywalem komunikat ze nie ma polaczenia z internetem chociaz bylo bo normalnie mozna bylo korzystac z internetu. A teraz nie moge sie zalogowac 🙁 Macie jakas rade?
AndraKuf Czasami jest tak, miałem już kilka razy, że po prostu wywala Twoje logowanie i nawet wpisując poprawne hasło i login nie pozwala się zalogować. Podejrzewam, że winne są serwery xiaomi i ich przeciążenie, bo po kilku godzinach sytuacja wracała u mnie do normy i mogłem normalnie się zalogować. Send with Honor
hose463 A co w przypadku aktualizacji softu w telefonie i hard resetu? Trzeba odlaczyc opaske przed aktualizacja tak jak w przypadku zmiany telefonu? Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka