Zrobiłem dokładnie jak valdoos - w formularzu RMA zaznaczyłem "zwrot" i "zwrot gotówki". Opisałem usterkę w postaci jasnych plam/chmurek przy krawędzi ekranu będących wynikiem nierównomiernego podświetlenia, i dodatkowo wspomniałem o przynajmniej 3 pikselach które zauważyłem, świecących jasnym światłem o jednolitej barwie niezależnie od wyświetlanej treści na ekranie (to się nazywa chyba hot pixele). Dodatkowo dla pewności załączyłem wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, jako zabezpieczenie przed, jak to powiedział dzidexx, chęcią naprawy przez x-kom.
Czekam na maila z RMA i im to odeślę. Zastanawiam się tylko co dalej - czy do skutku brać Moto X Style aż wyświetlacz, a raczej jego równomierność podświetlenia, będzie akceptowalna, czy może wybrać inny telefon w podobnych pieniądzach, ok 1200 zł (nie bardzo wiem co...)