Skocz do zawartości
jarmk

A5 (2017) | Dyskusja, opinie, wrażenia, problemy dotyczące baterii

    Rekomendowane odpowiedzi

    topiq

    Wstyd przyznać, nie wiem jak ja to wyszukiwałem że mi nie znalazło serwisów w Lublinie. Zamiast ~100 km pewnie kliknąłem ~50 km i zbrakło tych kilku km do Lublina. Pewnie się z którymś skontaktuję. Póki co na horyzoncie nie widać aktualizacji od Play, telefon dziś sprawdzę dokładnie po 3 dobach od ładowania ile mu jeszcze zostało. Zainstaluję monitor baterii i jeszcze sprawdzę na trybie samolotowym. Normalnie użytkowany Huawei ładowany 2,5 doby temu naładowany do 90% nadal ma 67%.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @topiq od siebie polecam serwis na wschodniej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topiq

    Blisko Plazy, więc z parkingiem nie będzie problemu. Niestety nie udało się dodzwonić.

    Mijają 3 doby leżenia telefonu i jest 14% W zużyciu baterii nic takiego nie ma. Zainstalowałem Gsam Battery, tryb offline włączony i ładowanie do pełna.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @topiq co chcesz tak sprawdzić? Jakich rezultatów oczekujesz? Marnujesz tylko czas.

    PS. Chcesz lecieć z Plazy na Wschodnią? Na Dolnej Panny Marii jest parking.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topiq

    Nie oczekuję a eliminuję. Wolę wiedzieć, czy problemem jest system sam w sobie, czyli problemy po OTA czy jakiś syf zainstalowany z jakąś żony aplikacją. W pierwszym przypadku pewnie wipe data załatwi sprawę. W drugim będę wiedział czego nie wgrywać.

    Na tę chwilę 12 h po naładowaniu do pełna 88% naładowania.

    Użycie aplikacji 50% w tym:

    System Android - 16,5%

    Kernel Android - 15,3%

    System - 11% (tu najwięcej wskazuje AOD)

    W trybie offline o wiele dłużej trzyma. Wcześniej mimo wyjętej karty SIM i tak czuwanie sieci generowało najwięcej zużycia. Trochę też dziwne, bo sieć z którą się telefon połączyć (prawdopodobnie PLUS) cały czas trzymał full zasięg. BTS mam pod nosem można powiedzieć.

    Chętnie bym przy okazji debrand zrobił, ale Play się nie śpieszy z wydaniem swojego softu, a nie wiem czy w razie czego da się wrócić z obecnego dwie wersje wstecz na Play (w razie jakby VoLTE nie działało, albo nagle trzeba by było MMSy pobierać ręcznie jak to w A40 na sofcie XEO się dzieje).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Snajpiq
    Panowie, pacjent od jakiegoś czasu nie doładowuje się do 100%. Zazwyczaj jest to 89-93% Sprawdzane na ori kablu i ładowarce, mocnej od S8, oraz na przewodzie Baseusa z diodą informacyjną o statusie ładowania. Obecnie telefon pod ładowarką i zatrzymało się na 95% od pół godziny na tej liczbie stoi. Słać na gwarancję, przywracać fabryczne czy flashować? Jeszcze go zostawię odłączonego na noc i zobaczymy czy traci % bez karty SIM i z wyłączonym WiFi. Zastanawiam się, czy to nie wina ostatniej aktualizacji Play, niestety żona użytkuje telefon i dopiero na dniach zaczęła się skarżyć na szybkie zużycie i niedoładowywanie. Do tego pośpieszyła się i już ogołociła telefon z wszelkiego jej softu typu gry, FB, WhatsApp, Messenger i nie mam teraz wglądu na zużycie przez te programy baterii. Ale zużycie to bym pominął przy takim zestawie appek i pochylił się nad tym niedoładowywaniem.
    Na tej samej ładowarce ładuję S8, A40 i one na spokojnie dochodzą do 100% Na innym kablu microUSB ładuję A5 2015 i on także doładowuje się do 100% Wspólny mianownik, brak brandu. Wszystkie pozostałe 3 telefony są sflashowane na XEO. Dwa pierwsze Android Pie, najstarszy Android 6, A5 2017 Oreo PRT. Po rozmowie z konsultantem na czacie, dość osobliwej jakby z kimś kto musi odpowiedzi dla mnie z kartki czytać, stwierdzono że kwalifikuje się do serwisu. Ale chcę uniknąć przypału, że coś tam jednak jest winą żony a telefon wróci z serwisu z rachunkiem za kuriera. Niestety najbliższy jest 120 km ode mnie a nie mam niestety czasu tam pojechać pomijając koszta paliwa i ogromne korki w stronę Piaseczna. Nie wiem też, jakie opinie ma ten serwis CCS z Piaseczna. Nigdy nie musiałem żadnego telefonu do serwisu dawać. Z nadzieją jeszcze czekam na OTA od Play. 1 września wyszły aktualizacje XEO, Heyah i T-mobile.
    Problemem jest najprawdopodobniej brand Play. Przerabiałem coś podobnego. Odnośnie trzymania na baterii - masz włączone AOD? To trochę zjada mocy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak dla mnie najlepsze wyjście to wydanie customu. Na STOCK'u jest tragedia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topiq

    Po wgraniu najpierw XEO, które i tak zmieniło się w BTU, i przywróceniu PRT jest jakby lepiej. AoD swoje zjada, ale nie aż tak. Najwięcej % zjadały procesy systemowe, teraz aż tak nie zjadają. Nawet czuwanie sieci się poprawiło, bo wcześniej to było prawie 90% zużycia mimo braku włożonej karty SIM. Połowa października, Play wydanie nowej wersji ma głęboko gdzieś. XEO/BTU nie działa VoLTE. Leżąc tylko bateria wytrzymuje 5 dni z włączonym AoD, wi-fi. Huawei P9 2017 Lite potrafi 2 tygodnie ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Snajpiq

    AOD zjada około 0,7% baterii na godzinę z tego co mi wiadomo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x