Skocz do zawartości
bartos38

tutorial Aktualizacje MIUI - wersje stabilne MIUI Stable 8.2

    Rekomendowane odpowiedzi

    Wybaczcie  że zasmiece temat tym postem.

    Ale właśnie  zakupiłem mi5 z goldwaya

    Soft sam się zaktualizował  do 6.11.10 beta

    Zmieniać  ten soft czy nie potrzeba ?

    Z góry dzięki :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli masz język polski, nic Ci w nim nie przeszkadza, działanie na baterii jest ok, to nie ma sensu, bo w nowszych nic takiego nie wprowadzili (oprócz trybu gry).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Yhym, co do baterii nie jestem przekonany ale jeszcze ja sprawdzam, reszta działa spoko.

    Jakbyś chciał z tego przeskoczyć na ten z wątku to

    full wipe?

    Ten jest nowszy ?

    I czemu  telefon przez ota go nie złapał mimo że jakaś betę  zainstalował 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    @Android1599 bo masz wersje rozwojową a nie stable.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z dev najnowsza jest 6.11.17, stable ma inną numerację. Najnowsze wersje global możesz sobie sprawdzić na en.miui.com 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    @VikingsAreComing nie dla wszystkich ta wersja jest najnowsza, m.in. dla mi5 jest 6.11.10

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dlatego napisałem, że najnowsze wersje najlepiej sprawdzać na en.miui.com. 

    Mi5 i kilka innych jest zawieszona przez testy androida 7 i raczej dopóki go nie wypuszczą to na devy dla tych modeli nie ma co liczyć. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki Wielkie już kumam nieco więcej, kiedyś  ogarniaken to wszystko ale wypadłem s obiegu xd

    Teraz martwi mnie czas baterie  bo SOT mam do 2-3hmaks

    No i prędkość  internetu  LTE  Maks 13mbps

     

    Zostać  na tym dev czy jednak dla normal user lpiej działać na stable? Jeśli zmieniać to full wipe?

    Jeszcze raz dzięki , piwka poleca napewno :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    Ja śmigam na cotygodniowych aktualizacjach xiaomi.eu i nie narzekam. SOT osiągam ok 5h

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No to u mnie coś jest nie tak,

    W pracy słucham  muzyki że 3h

    Internet często ale nie non stop i o 18 mam z 20%

    I średnio łapie mi ten Internet s6 i s7 lepiej w mieszkaniu, problem z Youtubem

    Zastanawiam się czy to wina brak 800mhz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x