Witam serdecznie,
Na wstępie powiem, ze przeszukałem całe forum i nie znalazłem podobnego problemu do mojego.
Mój telefon, Samsung Galaxy S7 posiadam od paru miesięcy. Jest on z dystrybucji Europejskiej, zakupiony w Niemczech, bez brandingu. Od niespełna dwóch tygodni pojawił się następujący problem. Podłączenie kabla ładowarki ( oryginalnej rzecz jasna), rzadko kiedy skutkowało ładowaniem, nie wspominając już o szybkim. Często wyskakiwał komunikat o wilgoci, ale telefon wilgoć widział tylko na YouTube, W życiu nie testowałem jego wodoszczelności. Jeśli już doszło do ładowania zwykłego, po parunastu minutach nieustannego szukania płaszczyzny ładowania, ładował się parę godzin (3-5h). Po dwóch dniach tego typu ekscesach, skontaktowałem się z doradcą online. Zalecił wykonanie kopii zapasowej i przywrócenie do ustawień fabrycznych. Problem ustał, ale tylko na jedno ładowanie. Potem wszystko wracało.
Postanowiłem wiec zakupić ładowarkę Ep-Ng930. Na początku wszystko świetnie, bez problemu ładowało Fast Charge, Wyświetlało ten napis sugerujący oryginalność "Szybkie ładowanie bezprzewodowe". Sielanka trwała 3 dni. Dziś ta ładowarka, po położeniu na nią telefonu, non stop przerywa ładowanie oraz diody zmieniają się miedzy niebieskim a zielonym kolorem, a także wentylator tylni wydaje się być "zmęczony", 1 sekunda działania po czym przestaje na 2-3 sekundy. Jeśli już zatrybi bezprzewodowe ładowanie, jest ono zwykłe.
Wszystkie powyższe urządzenia są oryginalne oraz na gwarancji. Jednakże skorzystanie z serwisu chciałbym określić jako ostateczność, gdyż do najbliższego serwisu mam 90 km drogi, co przeliczyć można na ponad 4 dni bez telefonu, a jest on mi potrzebny służbowo oraz prywatnie.
Czy są tu osoby, które mogą mi jakoś pomóc ? Każda odpowiedz będzie dla mnie istotna.
Pozdrawiam, Marcin