Skocz do zawartości
Kubala94

Virign Mobile nie działający internet po przeniesieniu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, mam taki problem , przeniosłem numer do Virgin Mobile z Play. Przeniesienie nastąpiło 17.02.2017 , no i niby OK poza tym tym ze nie działa mi internet , mimo ze mam pakiet danych i kasę na koncie. Próbowałem go już wiele razy konfigurować , i ręcznie i auto konfiguracja (zamawiałem sms ale coś nie chciała przychodzić, telefon Xiaomi Redmi 3S os: MIUI Polska).. Miał ktoś podobny problem z internetem w Virgin? Może ktoś ma podrzucić działającą konfiguracje internetu z mms na androida? Kontaktowałem się już z biurem obsługi (CMOK) ale Oni tylko wysyłają automatyczną konfigurację i a to nie działa.. Nie wiem , co już z tym robić , chyba ,że takie cyrki dzieją się po przeniesieniu numeru? Jak myślicie? Spróbuje jeszcze sprawdzić czy w innym tel. będzie działać net ,nie wiem może to wina karty a nie tel. (bo na Xiaomi Redmi 3 s działał mi bez problemu net z PLAY, PLUS i nawet AERO 2) Nie mam pojęcia. Nie jest to mój  pierwszy kontakt

    z Virigin Mobile miałem już ich kartę w zeszłym roku tak testowo co to za sieć , bo potrzebowałem 2 numery (jeszcze nie trzeba było rejestrować) i działał net z Virgin bez problemu na Asusie Zenfone 4. A teraz lipa. Jeśli nic mi się nie uda z tym zrobić to cóż będę chyba musiał szybko zakończyć przygodę z Virgin Mobile i poszukać innego operatora.. P.S. Jestem w zasięgu T-mobile(3G) i Play(3G) a nawet Plusa(nawet LTE), i mam włączoną transmisję danych w smartphonie. Próbowałem resetowania ustawień sieciowych itd. Uruchamiania ponownie tel. nic nie pomaga. Ktoś pomoże? Please.

    dodana zawartość

    Rozwiązane. Sam dałem sobie rade.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Natan
    Dnia 20.02.2017 o 15:34, Kubala94 napisał:

    Rozwiązane. Sam dałem sobie rade.

     

    Witaj,

    Jeśli możesz - napisz na przyszłość w jaki sposób :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    momencik , proszę nie zamykać tematu zaraz napiszę :)

    EDIT : działające ustawienia internetu Virgin Mobile (przynajmniej u mnie działają ;p , Android 6.0.1 nakładka MIUI 8 , Xiaomi Redmi 3S)

    Nazwa : Internet ( w sumie może być dowolna)

    APN : virgin-internet

    Typ APN : default,supl

    reszta tak jak jest.. (nazwa użytkownika , hasło , proxy itd. puste )

    dodatkowo załączam screeny (Android 6.0.1 nakładka MIUI)

    Swoją drogą ciekawe jest to .. ,że na stronie operatora Virgin Mobile są inne ustawienia internetu i mms niż te (pokazane tutaj otrzymałem od CMOK)

    cytuję strona operatora :

    " Połączenie z siecią Internet z telefonu
    Punkt dostępu (APN): internet
    Numer dostępowy: *99# – w przypadku telefonów wymagających numeru
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    Dns: dynamiczny "

    Chyba , że te są tylko dla androida.. nie wiem.

    Ustawienia mms (co prawda mi NIE działają nie wiem dlaczego, ale może komuś zadziałają)

    również otrzymane od CMOK

    Punkt dostępu (APN): virgin-mms

    Uwierzytelnianie: brak

    Nazwa użytkownika: puste

    Hasło: puste

    Strona główna: http://mms.virginpol.jsc

    Adres serwera proxy: wap.virginpol.jsc

    Port: 8080

    i znowu na stronie operatora jest inaczej niż to co podaję CMOK.

    MMS
    Punkt dostępu (APN): mms
    Uwierzytelnianie: brak
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    Strona główna: http://mmsc.net.pl/mms/wapenc
    Adres serwera proxy: 10.10.25.5
    Port: 8080

     

    być może oba ustawienia są poprawne , może komuś jedne będą działać drugie nie :) mi jednak te od mms nie chciały działać ani te od internetu podane na stronie virgin (dopiero  te podane przez CMOK zadziałały APN:virign-internet)

    Pozdrawiam.

     

    Screenshot_2017-02-23-22-51-11-534_com.android.settings.png

    Screenshot_2017-02-23-22-51-39-234_com.android.settings.png

    Screenshot_2017-02-23-22-51-49-617_com.android.settings.png

    Screenshot_2017-02-23-22-51-58-019_com.android.settings.png

    Edytowane przez Kubala94
    Dodano spoiler
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Czy udało się komukolwiek zmusić MMSy do działania? Konfig i sytuacja te same co @Kubala94

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hah , widzę , że nie jestem sam z tym problemem , próbowałem już wszystkiego w tej kwestii. I nic, pisałem wielokrotnie do biura obsługi klienta , odpisywali , OK podawali nawet inną konfigurację jak na ich stronie , (może jakaś nowa) też nic nie pomogło.... potem po wielu nie udanych próbach , napisali ,żę przekazują sprawę do działu technicznego. Mieli odpowiedzieć do 48h , nie mam odpowiedzi do dzisiaj.... Chyba nie wiedzą co z tym zrobić :fuckthisshit: , a może to winna Xiaomi? (Widzę , że mrgreen1 też masz ten telefon co ja) Nie wiem nie testowałem na innych telefonach. Może ktoś, się wypowie jak działa na innych fonach. Albo karty sim coś wadliwe niektóre? Bo sieć chyba nie , bo logicznie myśląc wszystkim by nie działało albo zdecydowanej większości. Nie wiem. Na początku, po przeniesieniu  nie działał mi też internet i smsy (tylko połączenia działały) , jednak udało się naprawić obie rzeczy, jednak MMS za chiny ludowe nie chciały działać...mimo wszelkich ustawień.. I do tego brak odzewu ze strony działu technicznego, dlatego zmieniłem operatora na Mobile Vikings i tu po włożeniu kraty sim do telefonu WSZYSTKO DZIAŁA bez zbędnych cyrków. Już nie przenosiłem numeru bo mi się nie chciało olałem Virgin i tamten numer. Nie żałuje , początkowo chciałem korzystać z Virgin ale po tych problemach , odpuściłem sobie i wybrałem Vikingów , nie żałuje bo mają nawet lepszą ofertę (w sumie są prawie takie same , jednak w Vikings nie wykorzystany internet przechodzi na kolejny miesiąc i coś tam jeszcze jest ;p) TYLE. Minusem jest tylko to , że w Mobile Vikings jak i w Virgin jest ograniczenie, internetu do 3 Mb/s download i upload 1Mb/s,  na nadajnikach innych niż PLAYA. (ahh te Play /ciach/).

    Edytowane przez Natan
    Słownictwo użytkownika. // Punkt 3.2 Regulaminu forum

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Virgin mobile działa mi wszystko po długiej walce i podpowiedzi kolegi Kubala94
    redmi note 4 mtk global 8.1.6.0
     

    Spoiler

    75dcffa2e371f04f2308173313ff45d4.jpg

    Spoiler

    dfb9c6b8643f7c8ee88226e11ac8afff.jpg

    Spoiler

    fbcdf9ba1c19c6b7c879441f37b7d28f.jpg

    Spoiler

    e9c3273507031cc6624d4117a16dd1e9.jpg

    Spoiler

    26b36a6a9fc34f7c41a77f8568fca387.jpg

    Spoiler

    6f58d830e9fffcbab44593dcefd0a152.jpg



    Pozdrawiam życzę powodzenia w ustawianiu

    Poklepane na Xiaomi w Tapatalku
     

    Edytowane przez Muszczu
    Zdjęcia oraz filmy zamieszczamy w spoilerze, proszę o tym pamiętać. [4.11]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A już miałem wyrzucić drugą kartę czyli Virgin bo mam ją tylko dla dodatkowego neta.

    zadziałało więc polecam i dziękuję -> Xiaomi Mi MIX

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hey. Mam ten sam problem - nie mogę skonfigurować ustawień, nie działa mi internet ani mms w sieci virgin mobile w tel dodgee x30. Wprowadzam to co podałeś powyżej, tylko mam problem w jednym miejscu, a mianowicie tam gdzie jest włącz/wyłącz APN - u mnie to nie działa i nie mogę przesunąć na "włącz" - wiesz może jak to zrobić?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jock

    ja mam ten sam problem z mmsami. tylko mms nie chodzi 4g działa, na karcie innej jak virgin chodzi ... BOK ma wywalone jak zwykle..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Peiha

     

    Witam. Przenosilem do Virgin 2 numery. Niestety na 1 numerze internet dziala 5 sekund po czym 30 nie dziala. Karta sim wymieniona na nowa przez siec jednak problem nadal jest. Ustawienia apn itp ustawione. Karte jak wloze do innego telefonu to problem tez jest. Takze ewidentnie to wina operstora. Zgloszenia robione technicy twierdza ze jest ok. http://cloud.tapatalk.com/s/5b8f7484acd72/SVID_20180905_052227_1.mp4

     

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

    Edytowane przez spec-naz1
    Doprecyzowanie tematu / połączono z istniejącym , który był na 1 stornie....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x