Skocz do zawartości
marcin060992

Mate 9 Pro - Gwarancja/Wymiana

    Rekomendowane odpowiedzi

    oddałem dziś swojego mate 9 do serwisu autoryzowanego, powiedzieli mi że jeżeli nie będą w stanie naprawić to wymienią na nowy, ja się pytam czy ekspertyza i wymiana u sprzedawcy czy bezpośrednio u nich, to mi powiedzieli że u nich. 
    A Wy jak mieliście? 

    Edytowane przez Kubaan88
    Porządki z tematami

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @marcin060992

    Jeżeli będą mieli taki na stanie, nowy lub naprawiony w stanie nowego,jakoś tak jest opisane w gwarancji ze złotej karty.

    P.s

    Ja mam wymianę w sklepie,ale biorę hajs:)

    Edytowane przez łysyxmv6

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a jak załatwiłeś wymiane w sklepie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, łysyxmv6 napisał:

    @marcin060992

    Jeżeli będą mieli taki na stanie, nowy lub naprawiony w stanie nowego,jakoś tak jest opisane w gwarancji ze złotej karty.

    P.s

    Ja mam wymianę w sklepie,ale biorę hajs:)

     

    @łysyxmv6 a otrzymałeś informację, że możesz żądać zwrotu pieniędzy? Bo zgodnie z prawem to przysługuje tylko naprawa lub wymiana na nowy. 

    Co do zwrotu pieniędzy to musi być odstąpienie od umowy, które jest możliwe tylko w przypadku kiedy naprawa lub wymiana na nowy jest niemożliwa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mnie żadna umowa nie obowiązuje, nie kupowałem telefonu u operatora.

    Naprawa niemożliwa z braku części. Serwis wydał swoją ekspertyzę.

    Więc gotówka jak najbardziej, jakie by to nie były pieniądze to za towar wadliwy należy się pieniądz.

    Edytowane przez łysyxmv6

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja nie mówię o umowie z operatorem tylko wolnej sprzedaży:

    Kiedy zwrot pieniędzy?

    W odróżnieniu od przepisów określających uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne sprzedanej rzeczy, jakie przy okazji regulacji umowy sprzedaży znalazły się w Kodeksie cywilnym (art. 556 i n.), przepisy prawa konsumenckiego nie dają nam możliwości, byśmy od razu mogli odstąpić od umowy.

    Kiedy zatem można żądać zwrotu pieniędzy? Pod tym powszechnie używam zwrotem kryje się tak naprawdę odstąpienie od umowy. Odstąpienie od umowy ma ten skutek, że umowa jest uważana za niezawartą, a strony mają wzajemny obowiązku świadczeń. Kupujący będzie musiał oddać zakupiony towar, zaś sprzedawca uiszczoną cenę. 

    Zgodnie z art. 8 ustawy prawo do odstąpienia od umowy powstaje w konkretnych sytuacjach. Przede wszystkim odstąpienie od umowy będzie możliwe wtedy, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagać nadmiernych kosztów. Ponadto odstąpienie od umowy możliwe będzie w sytuacji jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu konsumenta w odpowiednim czasie, jak również w sytuacji gdy naprawa lub wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności (art. 8 ust. 4 ustawy).

    Także napisz jak już będzie po czy faktycznie bez problemu odzyskałeś pieniądze bo nie jest to takie proste.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powiedzieli że albo pieniądze albo towar, nie robią problemu.

    Moi koledzy też odzyskali pieniądze za wadliwe telefony, więcej się nie wypowiem bo nie miałem do czynienia w takich przypadkach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A w jakim sklepie telefon kupowałeś? Gdzie oddawałeś do serwisu ? Ja rano oddałem do serwisu o godzinie 9 a o 13 już dostalem telefon ze telefon mam wymieniony na nowy... Nie było nawet możliwości żeby gadać z nimi o czymkolwiek. Oddawałem w autoryzowanym serwisie Huawei w Warszawie.
    PS. Taka ciekawostka. Autoryzowany serwis i tak oddaje telefony do ccs bo to ccs jest głównym serwisem Huawei na Polske, nawet autoryzowany serwis jest pod ccs.. jak dla mnie absurd

    Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @marcin060992

    Sklep Euro AGD.

    Serwis we Wrocławiu.

    Jeżeli serwis ma telefon na stanie to dadzą Ci nowy lub naprawiony ''nowy''

    Jeżeli masz ekspertyzę z serwisu że brak części czy usterka nie do naprawienia, to wymiana telefonu w sklepie gdzie został zakupiony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No akurat w Warszawie nie możliwe jest dostanie ekspertyzy

    Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x