Słuchajcie. Sprawa wygląda tak, że oddajecie do serwisu a oni z uwagi na fakt że nie mają części i telefonów dają wam kwit wymiany sprzętu na nowy. Z tym kwitem i telefonem idziecie do sklepu i tam go wymieniacie.
Po tej wymianie przysługuje ponownie 3 miesiące na wymianę sprzętu, gdyż HUAWEI wam go nie wymienił tylko sklep. Z automatu w aplikacji telefonu pojawia się nowy termin trzymiesięczny ale to jest mało istotne.
Oddajecie kiedy chcecie ... nawet za rok jako niezgodność towaru z umową do sklepu i te 3 miesiące nie mają tu żadnego znaczenia. Po co wymieniać telefon na egzemplarz z tą samą wadą ?
Byłem w serwisie Huawei w Katowicach i Pan mi powiedział, że nie ma opcji wyłączania czegokolwiek w telefonie (żyroskopu kompasu itp). Oni tylko wymieniają części lub telefony. Potwierdził, że jedyna opcja to zwrot do sklepu.Pisanie maili, rozmowa na infolinii nie ma znaczenia bo tam nie ma partnerów do dyskusji - to też potwierdził.
Trzeba oddać i czekać na samsunga s8.. Reaktywuję mojego nieśmiertelnego Samsunga note II i tyle .