Skocz do zawartości
maarecki

ważne Mój telefon nie wstaje po wgraniu SOFTU / ROM-u/MOD-u/Kernela >>> PISZ TUTAJ <<<

    Rekomendowane odpowiedzi

    cholek3

    @xWizi

    No wiem, ale jest to najszybsza metoda (jak zadziała), bez potrzeby pc czy innych narzędzi. Po prostu masz telefon i to robisz. 

    @AndrzejTejker

    Czy możesz wejść w tryb download w ogóle? Ciszej-menu-power? Trzymaj tak dobre kilkanaście sekund, aż pojawi się ekran z zielonym ekranem. 

    Zapewne teraz wyczerpała się już bateria więc dobrze naładuj telefon. I używaj opcji "wspomnij" nad nickiem, to będziemy wiedzieć, że odpisałeś. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    saon

    Witam

     

    Telefon padł po zabawia z custom romami.

    Wgrywalem Ultimate_Nougat_V2.6Fixed_G93X i SuperMan-Rom_SM-G93XF_V2.9.0_N.

    Po nich chciałem wrócić do stockowego ROMU G930FXXU1DRA2.

     

    Po czym telefon padł i już nawet na custom nie chce wstać.

     

    Nie mogę zrobić nic, nawet full wipe nie leci. 

     

    Zdjęcie-0001.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    acheron

    w download mode  wchodzi?

    jak tak, to odinem zainstaluj 4-ro plikowca z plikiem pit i zaznaczoną opcją re-partition ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    kupiłem nowy samsung lecz miał problemy z systemem. Ciągle wyskakiwały błędy różnych aplikacji typu google play przestał działać. Następnie telefon zaczął się sam uruchamiać i wieszać się na logo samsung.

    Postanowiłem wgrać na nowo andorida przez odina lecz teraz po całym zabiegu i po ponownym uruchomieniu wyskakuje okienko z robocikiem i napis: no command.

    Może ktoś poratować o co tu chodzi ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @rangers01

    Na pewno wgrałeś wszystkie pliki? To okienko się pojawia, gdy wchodzisz do Recovery, po kilkunastu sekundach powinien wejść w Recovery. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam 4 plikowca: BL, AP, CP oraz CSC Home. Wszystko zaznaczone. No nic innego nie da się tutaj wymyślić.

    Po wgraniu wszystkiego jest ten robocik i po minucie wchodzi mi do recovery, na dole napisane jest: Failed to verify for dmverity hash thee, Reboot intro recovery again.

    Najgorsze, że telefonu nie mogę wyłączyć i ciągle siedzi w recovery.

     

    @cholek3

    pomogło wipe, dziękuje !

    Edytowane przez rangers01

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @rangers01

    W tym recovery.... Robiłeś najpierw wipe cache partition? Ewentualnie Wipe Data/Factory reset (uwaga, usuwa dane użytkownika z telefonu)? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czesc. Na wstepie chcialam powiedziec, ze telefon nigdy wczesniej nie sprawial problemow, nigdy tez nie instalowalam zadnych podejrzanych programow, romow,itp ingerencji w system typu rootowanie itd.
    Jestem zwykla uzytkowniczka, zrobilam w swoim S7 (kupiony w amazonie uk) aktualizacje do nowego Androida bo byla taka mozliwosc w opcjach aktualizacji.
    Po tym procesie, jak nigdy, telefon po resecie juz nie wstal, zatrzymuje sie na logo samsung z pulsujaca diodą, tak sobie stoi goracy az sie w koncu rozladuje bateria.
    Stad moje pytanie do Was:
    Ktos mial podobny przypadek i czy jest mozliwosc resetu bez straty danych?
    Zalezaloby mi na zachowaniu danych typu kontakty,kalendarz,notatki itp. Czy jest na to szansa?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3
    Napisano (edytowane)

    @Agnieszka Nowak

    Wciśnij na raz klawisze głośniej-menu-power i trzymaj aż uruchomi się recovery (najpierw robocik na niebieskim tle, później menu z listą). Z listy (klawiszami ciszej i głośniej) wybierz Wipe Cache Partition i wciśnij przycisk power, następnie uruchom telefon ponownie i daj znać, czy pomogło. Nie usunie to danych. 

    Edytowane przez cholek3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x