Skocz do zawartości
maarecki

ważne Mój telefon nie wstaje po wgraniu SOFTU / ROM-u/MOD-u/Kernela >>> PISZ TUTAJ <<<

    Rekomendowane odpowiedzi

    Czesc. Na wstepie chcialam powiedziec, ze telefon nigdy wczesniej nie sprawial problemow, nigdy tez nie instalowalam zadnych podejrzanych programow, romow,itp ingerencji w system typu rootowanie itd.
    Jestem zwykla uzytkowniczka, zrobilam w swoim S7 (kupiony w amazonie uk) aktualizacje do nowego Androida bo byla taka mozliwosc w opcjach aktualizacji.
    Po tym procesie, jak nigdy, telefon po resecie juz nie wstal, zatrzymuje sie na logo samsung z pulsujaca diodą, tak sobie stoi goracy az sie w koncu rozladuje bateria.
    Stad moje pytanie do Was:
    Ktos mial podobny przypadek i czy jest mozliwosc resetu bez straty danych?
    Zalezaloby mi na zachowaniu danych typu kontakty,kalendarz,notatki itp. Czy jest na to szansa?
    Hmm.. może wgranie Nougat'a przez Odina bez zaznaczania Wipe by pomogło..
    osobiście nie testowałem takiego sposobu więc wstrzymaj się z jego zastosowaniem aż ktoś jeszcze się w tej sprawie wypowie..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @Agnieszka Nowak

    Spróbuj w takim razie zainstalować aplikację Smart Switch na komputerze. Jak już zainstalujesz, podłącz telefon kablem do komputera, uruchom Smart Switch na komputerze i zobacz, czy go wykryje i czy można cokolwiek zrobić, np kopie danych. 

    dodana zawartość

    @Michal_Kepa_SGS2 

    Cofać się o jeden system w dół bez czyszczenia danych? Zostawiłbym to jako ostateczność.?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Aplikacja zainstalowana. Po podlaczeniu kabla do telefonu niestety nic sie nie dzieje tak jakby nie byl podlaczony.

    Moze dlatego ze telefon musi byc odblokowany a tego mi nie umozliwia bo nie dociera do tego ekranu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @Agnieszka Nowak

    Sądziłem, że tak się stanie. Ale warto było spróbować. 

    Używałaś kiedyś programu Odin? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie mialam nigdy potrzeby, ale chetnie sie naucze, wazne zeby nie stracic danych :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xWizi

    Niech pobierze z internetu i zainstaluje na komputerze samsung drive mobile i wtedy niech probuje podlaczyc telefon do komputera i odpalic smart switch @cholek3@Agnieszka Nowak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3
    Napisano (edytowane)

    @Agnieszka Nowak

    Tutaj masz temat od debrandowaniu. Co prawda jest on do S9/S9+, ale jest najbardziej aktualny. 

    Jedyne, co musisz przestrzegać, to użyć odpowiedniego kodu swojego telefonu, czyli mając S7, wyszukujesz oprogramowania dla G930F. Ściągaj od razu Oreo 8.0 (ściągaj wersję BTU, nie XEO). 

    dodana zawartość

    http://forum.android.com.pl/topic/335517-samsung-galaxy-s9s9-debranding/?page=1

    dodana zawartość

    @xWizi

    Czegoś nie wiem? Myślałem, że Smart Switch instaluje sterowniki do telefonów? 

    dodana zawartość

    @Agnieszka Nowak

    Tutaj masz 8.0 BTU. Mam nadzieję, że link zadziała. 

    https://updato.com/firmware-archive-select-model?record=FF468104511D11E89F15FA163EE8F90B

    Edytowane przez cholek3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok dziekuje cholek3,  pliczek bedzie sie pobierac okolo 7 godzin wiec wieczorem dam znac czy te operacje pomogly.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    tak, pobieram z linku ktory podales. 

    Mam dosc szybki internet bo 100mbit i np z googledrive potrafi po 12mb/s pobierac ale z tego updato niestety transfer to jakies 60-90kb/s

     

    dzieki za drugi link, z samsung bay idzie wiele lepiej :)

    Edytowane przez Agnieszka Nowak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x