Skocz do zawartości
maarecki

ważne Mój telefon nie wstaje po wgraniu SOFTU / ROM-u/MOD-u/Kernela >>> PISZ TUTAJ <<<

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    @cholek3 Dzięki za odpowiedź.

    @Agnieszka Nowak próbowałaś opcji napraw w oryginalnym programie który dostarcza samsung na stronie wsparcia?

    Edytowane przez przemogronn

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

      @przemogronn  Jesli masz na mysli Smart Switch to nie wchodzi on w gre bo telefon musi byc odblokowany a do tego ekranu nie dochodzi

    Edytowane przez Agnieszka Nowak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3
    Napisano (edytowane)

    @Agnieszka Nowak

    Tutaj także opcje się kończą. Tym bardziej na uratowanie danych. Następne opcje to:

    1. Wipe Data w Recovery. 

    2. Wgrać ponownie oprogramowanie, ale tym razem z plikiem CSC. 

    3. Jak chcesz, możesz spróbować jeszcze z innym oprogramowaniem. Teraz wgrywałaś BTU Oreo, a możesz spróbować cofnąć się z systemem do starszej wersji, czyli pobrać BTU Nougat, wersję z marca 2018. Tutaj również z plikiem CSC. 

     

    Wszystkie 3 opcje powodują utratę danych z telefonu. 

     

    Edytowane przez cholek3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Eh mowi sie trudno, dobrze ze chociaz czesc danych mialam na karcie sd.

    Problem faktycznie wystepuje dla S7 po tej aktualizacji, ludzie traca dane bo nie dziala nic innego jak reset. Chyba Samsung nie do konca ja przetestowal przed publikacją.

    Mimo wszystko dzieki cholek3 za dyspozycyjnosc i wsparcie!

    Edytowane przez Agnieszka Nowak
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @Agnieszka Nowak

    To jaka decyzja? Co zrobisz teraz? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Agnieszka NowakW branży informatycznej krąży takie powiedzenie, że ludzie dzielą się na dwa typy: na takich co robią kopie zapasowe oraz na tych którzy zaczną je robić:). 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3
    Napisano (edytowane)

    @przemogronn

    Oraz "jedna kopia zapasowa to nie kopia" ?

    Edytowane przez cholek3
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ostatecznie nie jest zle :D Zrobilam Wipe Data/Factory.

    System wstal i to w wersji Oreo ah i nawet conieco odzyskalam dzieki backupowi skrzynki gmail, nie jest to moze wszystko ale wystarczy :)

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @Agnieszka Nowak

    Uff, no to bardzo fajnie, że system wstał.

    Dlatego, praktycznie od początku, polecam zmianę systemu na wyższy z pełnym czyszczeniem telefonu. Mniejsze prawdopodobieństwo, że coś pójdzie nie tak. 

    dodana zawartość

    @camdell

    Co za zbieg okoliczności, co? ?

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x