Skocz do zawartości
maarecki

ważne Mój telefon nie wstaje po wgraniu SOFTU / ROM-u/MOD-u/Kernela >>> PISZ TUTAJ <<<

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Mam problem z moim Samungiem S7, a mianowicie:

    W nocy wlaczyla mi sie automatyczna aktualizacja, a gdy rano sie obudzilem mialem czarny obraz z napisem Samsung i zapalona niebieska diode, tak wiec posuzkalem pomocy na waszym forum, skorzystalem z tego posta:

    , zrobilem ''Wipe cache partition '' ale nie pomoglo, tak wiec przeszedlem do wgrania na nowo oprogramowania z uzyciem pliku home_csc (nie zamienilem pliku PIT, poniewaz nie moglem go znalezc, a reszte krokow zrobilem zgodnie z opisem uzytkownika cholek3).

    po wgraniu oprogramowania na nowo telefon ''idzie o krok dalej'' (tj. laduje sie dalej niz napis Samsung na czarnym tle), ale pozniej wyskakuje mi informacja:

     ''Uszkodzona pamiec urzadzenia

    Partycja danych zostala uszkodzona.

    Trzeba przywrocic w urzadzeniu domyslne ustawienia fabryczne.

    Spowoduje to usuniecie wszystkich danych''

    Oczywiscie nie chce usuwac wszystkich danych, bo mam w pamieci telefonu bardzo wazne dla mnie filmy i zdjecia.

    Licze na wasza pomoc. Co mam dalej robic, aby odzyskac dane zanim przywroce ustawienia fabryczne?

    Wszystkim z gory dziekuje!

    (Przepraszam za brak polskich znakow, ale korzystam z laptopa w pracy gdzie nie ma polskich znakow :))

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @koziu92

    Spróbuj coś może zdziałać w Smart Switch?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jestem jeszcze w pracy wiec nie sprobowalem jeszcze nic z SmartSwitch.

    Ale teraz przeczytalem Twoj tutorial na temat Zmiany Brandu I zauwazylem ze popelnilem blad,

    jak sciagalem pliki z SamFirm to wpisalem zly kod regionu (wpisalem XEO, a telefon mam w UK i powinienem sciagnac BTU)

    myslisz ze jak bym sprobowal zamienic oprogramowanie jeszcze raz to moglo by to pomoc czy jeszcze bardziej pogorszyc?

    z gory dzieki za odpowiedz :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @koziu92

    Spróbować nie zaszkodzi. Wgraj BTU (AP, BL, CP oraz Home_CSC).

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    smartswitch nie widzi telefonu.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @koziu92
    Ale licz się z możliwością, że będziesz musiał wgrywać soft z plikiem CSC, co całkowicie wyczyści telefon.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    za 5 minut sciagnie mi sie oprogramowanie na region BTU, to sprobuje jeszcze zmienic to oprogramowanie.

    a jesli to nie pomoze to jest jakas inna opcja na odzyskanie danych z telefonu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @koziu92
    Jedyne co mi przychodzi do głowy w sumie to spróbować uruchomić telefon w Safe Mode.

    Boot the Galaxy S7 into safe mode
    To boot the Galaxy S7 into safe mode follow these steps.

    1. Power off the phone by holding down the power button for a few seconds.
    2. Press and hold the power button until the Galaxy logo appears on screen.
    3. Press and hold the volume down button and release the power button.
    4. Hold volume down until the phone has fully booted.
    5. You should see ‘Safe mode’ in the bottom left of the screen.

    Może tak się uda.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    po przeinstalowaniu oprogramowania dalej to samo

    w safe mode takze jest komunikat:

    ''Uszkodzona pamiec urzadzenia

    Partycja danych zostala uszkodzona.

    Trzeba przywrocic w urzadzeniu domyslne ustawienia fabryczne.

    Spowoduje to usuniecie wszystkich danych''

     

    Czyli pozostaje tylko reset do ustawien fabrycznych? :/

    a jesli tak to co bys polecal to odzyskania utraconych danych? o ile jest taka mozliwosc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @koziu92
    Domowymi sposobami już raczej nic nie zrobisz. Serwisy raczej takimi sprawami też się nie zajmują, ale może warto popytać. A firmy specjalizujące się odzyskiwaniem danych pewnie każą sobie słono płacić.
    A może miałeś przypadkiem włączoną kopie zapasową w Zdjęciach Google lub Samsung Cloud?
    Widzisz, ja teraz warto mieć takie rzeczy włączone.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x