Skocz do zawartości
Tomek Ziobro

Problem z mobilnym internetem. Niektóre aplikacje przy włączonej transmisji danych nie wykrywają połączenia z internetem.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, jakiś czas temu zakupiłem Lenovo P2. Ogółem jestem bardzo zadowolony, aczkolwiek zauważyłem denerwujący problem. Niektóre aplikacje przy włączonej transmisji danych nie wykrywają połączenia z internetem (np. Sklep Google Play, Blix), natomiast inne (np. Google Chrome) działają bez zarzutu. 

    Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że na połączeniu Wi-Fi wszystko działa bezproblemowo. Próbowałem już czyścić dane aplikacji, instalować najnowsze aktualizacje itp. niestety to w niczym nie pomogło. Dołączam screen z Google Play z włączoną transmisja. Proszę o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziękuję :-)

    Zrzutekranu_2017-03-12-10-48-51-655.jpeg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lutek26

    Dziwny problem. Na sofcie z t.mobile wszystko jest ok. LTE+ śmiga nawet do 70mb/s


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie wszystko jest ok, operator Play.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie Orange tez wszystko śmiga, może wina karty sim, masz u sim wymieniałes w ostatnim czasie lub przed zmianą telefonu? Mozesz podmienić kartę na inną i sprawdzić, napisz jak uda Ci się zdiagnozować problem 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie macie problemu z mesengerem że po paru godzinach pobiera dane i jak ktoś do was pisze dzwoni telefon lenowo p2 nie reaguje na transmisje danych, a choć jest włączona.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MatRog

    Ponad miesiąc mimo dobrego zasięgu LTE nie mogę korzystać z transmisji danych. Na początku winiłem operatora i wielokrotnie zgłaszałem usterkę. Następnie wymieniłem kartę co również nie przyniosło żadnego skutku. Dopiero wtedy przełożyłem kartę z telefonu żony. Oboje mamy w T-Mobile i moja karta w jej telefonie działa w transmisji danych, jej u mnie nie. Mamy więc problem z telefonem. Czy kojarzycie co może być za to odpowiedzialne? Choć nie pamiętam, żebym grzebał w ustawieniach.

    Edytowane przez awygo
    Usunąłem treść niezwiązaną z tematem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pierwsza myśl jaka się nasuwa to:
    Sprawdź ustawienia - wiecej- sieci komórkowe - preferowany typ sieci i/ lub punkty dostępu.
    Jeśli twoja żona również na tę samą sieć to porównaj te ustawienia.
    Jeśli chodzi o szkło to taka mała uwaga, że Gorillaz Glass zabezpiecza przed zarysowaniami ale nie przed pękaniem

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest aktualizacja poprzez OTA do wersji 244, u mnie w Play jest rewelacyjny zasięg dlatego nie mogę sprawdzić teraz czy ten błąd został usunięty, ale jeśli ktoś może to niech da znać innym. Z góry dzięki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    z tego co czytałem przy okazji gdzieś to mega dużo ludzi ma problemy z transmisja danych problemy typu co wy.Zgłaszali to i nic 

    to jest chyba jakas wada telefonu fabrycznie 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo

    @daro178 , zechciałbyś przetłumaczyć na polski? :crazy8gz:

    Edytowane przez awygo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x