Skocz do zawartości
artek987

K6 Note - przycisk zasilania przestał reagować

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, zdarzyła mi się dzisiaj dziwna przypadłość z moim telefonem. Przestał on reagować na przycisk zasilania, tak więc nie mogłem odblokować ekranu głównego. Skrótem poprzez kilkukrotne wciśnięcie przycisku głośności włączyłem aparat, a potem uruchomiłem telefon ponownie. Po restarcie wszystko zaczęło działać jak należy. Stąd też moje pytanie, czy mieliście podobny przypadek ? Mam nadzieję, że to tylko coś w systemie się zawiesiło i nie jest to usterka mechaniczna, bo telefon mam niecały miesiąc i nie chciałbym bujać się po serwisach przez następne pół roku (wiadomo jak nasze serwisy działają).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    raf-PL

    Podobny na K6 Power. Tzn u mnie wyglądało to tak jakby 2 razy uważał, że coś dotykam na ekranie, co powodowało problemy z odbkokowniem, dostępem do paska powiadomień i niektórych opcji.
    Po restarcie było ok.

    Jedyna rzecz która wiąże te sytuacje to aktywna aplikacja Motywy albo 2-puk żeby wybudzić. Po wyłączeniu Motywy i 2-puku niby jest ok, ale mam za krótko telefon żeby powiedzieć, czy to faktycznie jest 100% pewne rozwiązanie.

     

    Spoiler

    d84e2a540d84150d6e4245400c196195.jpg

     

    Edytowane przez awygo
    Spoileruj załączniki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Być może, bezpośrednio przed tą sytuacją bawiłem się funkcją "Rozszerzony dotyk". Nie wiem natomiast, jaki związek miałaby ta funkcja z niedziałającym przyciskiem zasilania, bowiem po odblokowaniu telefonu przycisk zasilania nadal nie działał. W rozwijanym od góry pasku skrótów jest opcja "Ponowne uruchamianie" i za jej pomocą udało mi się telefon zresetować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    raf-PL

    Np. zacina się jakąkolwiek akcja - dotknięcie czy naciśnięcie przycisku.
    Ale na pewno nie jest to błąd sprzętowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo
    1 godzinę temu, artek987 napisał:

    nie chciałbym bujać się po serwisach przez następne pół roku (wiadomo jak nasze serwisy działają)

    Przepraszam, może trochę nie na temat, ale zawsze warto przypomnieć, że lepiej jest korzystać z rękojmi niż z gwarancji. Daje większe uprawnienia i uwalnia użytkownika od "bujania się" po serwisach. Jeśli jesteś (w świetle prawa) konsumentem i sprzęt kupiłeś od firmy, to gwarancję schowaj sobie... na dno szuflady.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobry pomysł, telefon mam od operatora w ramach przedłużenia umowy, więc u niego jako sprzedawcy powinienem reklamować wszelkie ewentualne usterki z tytułu niezgodności towaru z umową ? To jest ta rękojmia ? Pytam, bo jakoś szczęśliwym trafem ostatnie dwa telefony służyły mi bezawaryjnie i nie musiałem korzystać z napraw gwarancyjny.  

    Edytowane przez awygo
    Nie cytuj w całości postu, pod którym piszesz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    raf-PL

    Jak ma gwarancję zawsze możesz oddać. Ale gwarancję masz na telefon, ale nie na oprogramowanie. Jeśli oprogramowanie jest wadliwe to niewiele zrobisz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na razie sytuacja wystąpiła raz, jeśli zacznie się powtarzać, to dopiero wtedy oddam go do serwisu, natomiast pytanie odnośnie gwarancji kierowałem do awygo.  

    Edytowane przez awygo
    Nie cytuj w całości postu, pod którym piszesz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    raf-PL

    Możesz pytać nawet zarządu Google, odpowie to samo. Zresztą masz jasno napisane jak niżej. Jeśli więc nie chciałeś akceptować, mogłeś przy zamówieniu online zrezygnować w 14 dni.

    A zwrócić możesz, tylko że sprzętowo jest ok, więc odpiszą to co ja tutaj na forum.l - telefon jest ok. I oddadzą.


    Jeden z warunków licencji:
    =====
    BECAUSE THE PROGRAM IS LICENSED FREE OF CHARGE, THERE IS NO WARRANTY FOR THE PROGRAM, TO THE EXTENT PERMITTED BY APPLICABLE LAW. EXCEPT WHEN OTHERWISE STATED IN WRITING THE COPYRIGHT HOLDERS AND/OR OTHER PARTIES PROVIDE THE PROGRAM "AS IS" WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EITHER EXPRESSED OR IMPLIED, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, THE IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. THE ENTIRE RISK AS TO THE QUALITY AND PERFORMANCE OF THE PROGRAM IS WITH YOU. SHOULD THE PROGRAM PROVE DEFECTIVE, YOU ASSUME THE COST OF ALL NECESSARY SERVICING, REPAIR OR CORRECTION.
    =====

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    23 minuty temu, raf-PL napisał:

    Możesz pytać nawet zarządu Google, odpowie to samo. Zresztą masz jasno napisane jak niżej. Jeśli więc nie chciałeś akceptować, mogłeś przy zamówieniu online zrezygnować w 14 dni.

    A zwrócić możesz, tylko że sprzętowo jest ok, więc odpiszą to co ja tutaj na forum.l - telefon jest ok. I oddadzą.

     

    dodana zawartość

    Teraz, artek987 napisał:

     

    Ok, ale jeszcze nie wiadomo, czy to problem programowy, czy też sprzętowy, natomiast nie zmienia to faktu, że niedziałający przycisk zasilania mocno ogranicza bądź wręcz uniemożliwia korzystanie z telefonu. 

    Edytowane przez artek987

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.