@xKimczi Jeśli masz rację to jest ona o 180 stopni odwrócona względem supportu, który twierdzi, że B360 i B365 było wstrzymane ze względu na błędy. Na logikę, to powinno pojawić się cos w stylu B366 , 370 które ma zafixowane błędy a tymczasem rozsyłają to samo.
A na niekompetencję kolegi który stwierdził, że B365 ma naprawione znaki specjalne nie odpowiedzieli. Wygląda na to, że każdy może mówic co chce wprowadzajac błąd bez jakiejkolwiek odpowiedzialności. Ciekawe czy odezwie się do mnie rzecznik, poprosiłem na Facebooku o rozmowę. Jak nie, to znajde inne drzwi żeby w końcu ukręcić im łby. Pomijam, że według UOKiK telefon który nie dostaje aktualizacji w terminie jest towarem niezgodnym z umową... A jeśli brać odpowiedzialność za to co mówił support, do końca Q1 każdy P10 miał byc z Oreo,a nigdzie nie bylo zadnej oficjalnej informacji o wstrzymaniu procesu.
W USA gdzie sportem narodowym są pozwy sądowe już dawno by poszli z torbami.