Skocz do zawartości
Czyzyk864

przebarwnienia na ekranie a gwarancja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam zakupilem huaweia p8 przyszedl odpalam a tu dziwne plamki tak jak na zdjeciu zadzwonilem do sprzedajacego ktory twierdzi ze jak wysylal bylo wszystko ok i moge zwrocic go jesli chce lub oddac na gwarancje gdyz ma poza zwykla gwarancja producenta  dodatkowo platna na wyswietlacz i teraz pytanie jak myslicie przyj,a to na gwarancje i naprawia to czy odsylac tel ? jakby nie patrzec kupilem go za 600zl a tel na prawde zadbany  idealnym stanie i rok gwarancji jeszcze proszę o rady :)

    Snapchat-1236445317.jpg

    dodana zawartość

    dodam ze na bialym tle nic nie ma z tych przebarwnien dziwna sprawa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    deus

    @Czyzyk864

    Na czarnym zwykłym tle poza odpalaniem telefonu, również takie zjawisko ma miejsce?

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak sa nie az tak widoczne ale sa na bialym nie ma nic 

    dodana zawartość

     

    Spoiler

    20170412_223224_HDR.jpg

     

    Edytowane przez Gwozdek
    Proszę pamiętać, aby umieszczać filmy i zdjęcia w tagu spoiler.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    deus

    @Czyzyk864

    Jeśli jest to wada, którą widać gołym okiem to serwis wymieni Ci ekran ;)

    Ja zwykle mówię...nie ma, że coś "nie przeszkadza", ma działać perfekcyjnie. Ja oddałbym na gwarancję, lub zwrócił sprzedawcy w zależności od mojego widzi mi się.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wlasnie moje pytanie czy na gwarancji to wymienia bo z ta gwarancja roznie bywa sprzedawca spoko tez sie zachowal bo zapytal czy chce zwrocic powiedzial o tym dodatkowym ubezpieczeniu na ekran nawet dodal ze do konca gwarancji bedzie to oplacal ;) 

    dodana zawartość

    no i mysle ze oddam po swietach bo teraz zostac bez tel jak i tak sie za niego nie zabiora to chyba bezsens 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    deus

    @Czyzyk864

    Jeśli wada jest widoczna i nie stanowi pochodnej od obrażenia mechanicznego to mają taki obowiązek.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tel nawet ryski nie ma jakby co dopiero salon opuscil wiec obrazenia mechaniczne odpadaja w dodatku byl zabezpieczony bardzo profesjonalnie no i te dodatkowe umezpieczenie to tez zawsze cos kurcze nie lubie tych gwarancji no ale coz oddam po swietach zdam relacje jak nie przyjma to akurat fart ze na uczciwego sprzedawce trafilem inny mialby to w d...e pozdrawiam i dziekuje serdecznie za pomoc Wesołych Świąt ! :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rumot

    Miałem podobny problem tylko gorzej bo plamka była wielkości łebka od zapałki ledwo widoczna, przyjeli i wciągu 2 dni wymienili wyświetlacz a gwarancja kończy mi się w maju. Oddałem do serwisu w Łodzi.

    Edytowane przez rumot
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dziekuje poprawiliscie mi humor :)

    dodana zawartość

    @rumot wyslales bezposrednio do serwisu czy jak bo ja chyba przez orange to zrobie ostatni raz jak cos oddawalem na gwarancje to byl sony k550i :P

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    deus

    @Czyzyk864

    Czy oddasz przez operatora (lub sklep jeśli był kupiony np. w Media Expert) czy oddasz osobiście do punktu producenta to tak na prawdę rolę odgrywa czas.Wiadomo, jeśli zawieziesz osobiście to skróci się on o kilka dni, operator nie będzie już uwikłany w przeprawy logistyczne. Ja zwykle oddaję sam do serwisu, albo raczej do "punktu" (autoryzowany serwis), bo przecież serwis Huawei to chyba CCS Piaseczno?

    ps. w ogóle to przysługuje wymiana door-to-door... http://consumer.huawei.com/pl/press/news/hw-456683.htm

    Cytuj

    W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.

     

    Edytowane przez deus
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x