Skocz do zawartości
Czyzyk864

przebarwnienia na ekranie a gwarancja

    Rekomendowane odpowiedzi

    rumot

     Mam tą możliwość że mogę osobiście zawieść do serwisu ponieważ mieszkam w Łodzi. Kilka miesięcy temu w Łodzi został uruchomiony autoryzowany serwis Haweia. Tak że spokojnie możesz oddać do serwisu. Jeżeli nie możesz osobiście to tak jak napisał deus przez kuriera.

    Pozdrawiam i zdrowych Świąt życzę

    Edytowane przez rumot
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dziekuje wysle po swietach mam nadzieje ze wymienia bez zadnego problemu :) sam paragon styknie na gwarancje ?>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rumot

    Faktura lub paragon + gwarancja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    qset

    @Czyzyk864 2 razy oddawałem na gwarancje ten sam problem nowy ekran bez żadnych problemów wymiana serwis piaseczno zawiozłem osobiście

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dla kuriera jak zapakowac telefon on go bedzie sprawdzal jakos jak przyjedzie? nigdy nie wysylalem na gwarancje i ciekaw jestem jak to wyglada 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddawał ktoś ostatnio na gwarancje P8 z taką wadą. Oprócz przebarwień mam jeszcze usterkę aparatu. Czy wymieniają na P8 gdy się nie da naprawić czy już na nowszy model?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rumot

    Każdy problem jest indywidualny.

    W moim przypadku przebarwiony ekran wymieniono na nowy w ciągu dwóch dni w serwisie w Łodzi (pochodzę z tego miasta), oczywiście wszystko w ramach gwarancji. Jestem zadowolony jest OK.

    Córka miała przebarwienia plus problemy z siecią wymienili jej wyświetlacz i płytę główną, chyba miała jeszcze miesiąc gwarancji ale po naprawie serwisowej (też w Łodzi) dostała nową gwarancję na 3 lata w zasadzie ma nowy telefon.

    Tak jak napisałem na wstępie każdy problem jest indywidualny, radzę oddać do serwisu najlepiej samemu ale jeżeli nie ma takiej możliwości to zostaje kurier i ważne jest dokładne opisanie problemu.

    Wymiana dotyczy danego modelu nie dostaniesz nowszego.

     

    Edytowane przez rumot
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli nie produkują już jakiegoś modelu to dostaje się wersję wyższą. Kiedyś miałem tak z Xperią Z, którą wymieniono na Z1.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    penguino

    Póki mają podzespoły to nie licz na wymianę.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rumot

    Sony daje modele wyższe, a Huawei nie słyszałem zresztą Chiny 1/4 ludności ziemi natrzepali tyle sztuk że i za 10 lat będą mieli w magazynach czści.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x